سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جيمي‌کارتر:

انتخابات آمريکا يکي از فاسدترين انتخابات دنيا/ ديپلماسي بهترين راه حل فعاليت هسته‌اي ايران

رييس جمهور سابق آمريکا از جنگ‌طلبي‌هاي رژيم صهيونيستي به شدت انتقاد کرده و اوباما را از تعيين خط قرمز براي فعاليت هسته‌اي ايران منع کرده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تايمز‌اسراييل،‌ جيمي‌کارتر، رييس‌جمهور سابق آمريکا در اظهاراتي تند جنگ‌طلبي‌هاي رژيم‌صهيونيستي عليه فعاليت‌ هسته‌اي ايران انتقاد کرد و  اوباما را از هرگونه تعيين خط قرمز براي ايران برحزر داشت.

جيمي کارتر هم‌چنين اذعان کرده است که  نفوذ آمريکا در خاور ميانه به پايين‌ترين سطح خود در طول عمر رژيم صهيونيستي رسيده است.

رييس جمهور سابق آمريکا در ادامه سخن‌راني خود در کارترسنتر در آتلانتا مي‌افزايد: دورنماي پروسه صلح اسراييل و فلسطين بسيار تاريک بوده و  اوباما و رژيم صهيونيستي بايد در رابطه با فعاليت هسته‌اي ايران راه حل ديپلماتيک را پيش بگيرند.

کارتر در مرکز کارتر سنتر در آتلانتا اعلام کرد: دولت آمريکا تلاش براي ايجاد صلح در منطقه خاور ميانه را رها کرده و تاکيد کرد که براي رفع بحران فلسطين بايد مشارکت هر دو طرف در ميان باشد.

وي در ادامه سخنان خود از جنگ‌طلبي‌هاي رژيم صهيونيستي به شدت انتقاد کرده و اوباما را از تعيين خط قرمز براي فعاليت هسته‌اي ايران منع کرده است.

قسمت اعظم اظهارات سياستمدار کهنه کار آمريکايي مربوط به فساد اقتصادي در جامعه کنوني آمريکا بوده و اذعان کرد که فساد اقتصادي، دموکراسي در‌ آمريکا به شديدترين وجه ممکن تهديد مي‌کند.

جيمي کارتر در پايان سخنان خود روند انتخابات آمريکا را يکي از بدترين انتخابات جهان ناميد و دليل آن را هزينه‌هاي گزاف نامزدها دانسته است.

برچسب ها: کارتر ، آمریکا ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.