سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري نمايشگاه هاي پاييزه تا 31 شهريور

رئيس شوراي اصناف کشور با بيان اينکه نمايشگاه هاي پاييزه در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: نمايشگاه پاييزه مصلاي بزرگ تهران هم از 23 شهريور آغاز مي شود و تا آخر شهريور ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از راديو اقتصاد، قاسم نوده فراهاني گفت: 400 مرکز عرضه مستقيم در کشور براي عرضه توليد به مصرف تلاش مي کنند و علاوه بر کالاهاي پر تقاضاي آموزش (دانش آموزان و دانشجويان) محصولات غذايي مانند گوشت قرمز و مرغ ، برنج و شکر عرضه مي شود تا فرصت خوبي براي خانوارها فراهم شود.

فراهاني گفت: عرضه مستقيم از توليد به مصرف با تخفيف 10 تا 20 درصد تخفيف همراه است و بر کيفيت کالاها نيز نظارت جدي و دقيق داريم.

وي از شهروندان خواست: هنگام خريد حتما کالاي مورد نظر را با نمونه هاي معرفي شده انطباق دهند.

اين نمايشگاهها در شهر تهران در 5 نقطه (سازمان گوشت تهرانپارس، فرهنگسراي خاوران، بوستان ولايت، پارک ارم و مصلاي تهران) است که نمايشگاه در چهار مرکز نخست از 15 شهريور آغاز شده است و در مصلاي تهران هم  از 23 تا 31 شهريور برگزار خواهد شد.

وي جلب رضايت مردمي را در اولويت توليدکنندگان دامست و گفت: در باره کالاهايي که توليد داخل دارد، اجازه عرضه مشابه  خارجي داده نمي شود.

ساعت نمايشگاه در تهران از 10 صبح تا 10 شب  است و در مرکز برخي استان ها شايد متناسب با شرايط اقليمي تغيير کند که در همان استان ها اطلاع رساني مي شود.

ايجاد تعادل قيمت ميان عرضه و تقاضا از جمله اهداف برگزاري اين نمايشگاههاست و توليدكنندگان كالا به صورت مستقيم و بدون واسطه محصولات خود را عرضه مي کنند تا ارزان تر به دست مصرف کنندگان برسد./س
برچسب ها: نمایشگاه ، پاییزه ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.