سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آل‌هاشم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جوانان ايراني با برگزاري جلسات فرهنگي هجمه‌هاي دشمنان را خنثي مي‌كنند

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت:‌ در مقابل هجمه‌هاي دشمنان عليه كشورمان، جوانان ايراني با برگزاري و شركت در جلسات فرهنگي نقشه‌هاي آنان را خنثي مي‌كنند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به تهديدات نرم استكبار و بخصوص آمريكا علیه کشورمان، اظهار داشت: در مقابل هجمه‌هاي دشمنان، جوانان ايراني با برگزاري و شركت در جلسات فرهنگي نقشه‌هاي آنان را خنثي مي‌كنند.

وي ادامه داد: در بحث معنويت، امروز ارتش جمهوري اسلامي ايران به موفقيت‌هاي خوبي دست يافته است و اين براي ارتش و ساير نيروهاي مسلح افتخار بزرگي است.

آل هاشم با بيان اينكه موفقيت‌هاي ارتش جمهوري اسلامي ايران هم در داخل و هم در ارتش‌هاي كشورهاي اسلامي خارج از كشور امری مشهود است، تصريح كرد:‌ در آينده با برگزاري برنامه‌ اعتكاف در بين جوانان ارتشي قدم ديگري را در راستاي حفظ و احياي سنت‌هاي خداپسندانه خواهیم برداشت.

وي در پايان اظهار داشت:‌ برای هفته دفاع مقدس برنامه‌هاي مفیدی را مدنظر قرار داده‌ایم و توسط معاونت فرهنگي و روابط عمومي ارتش و به تبعیت از ستاد كل نيروهاي مسلح پیش بینی شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: آل هاشم ، فرهنگ ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.