سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

استفاده از انديشه هاي خلاق، زمينه ساز تحرك و پويايي در امور است

استاندار قم با اشاره به نقش مشورت در مسائل مختلف، گفت: استفاده از انديشه هاي خلاق ، زمينه تحرك و پويايي بيشتر امور را فراهم خواهد كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم وبه نقل از روابط عمومي استانداري قم، كرم رضا پيريايي با اشاره به معيارها و ويژگي هاي طرف مشورت در اسلام، گفت: صداقت، داشتن روحيه مشورت و ايده خلاق و متفكر، از مهم ترين ملاك هاي فرد اصلح براي مشاوره مي باشد.
استاندار قم ظرفيت مشاوران استاندار در ارائه پيشنهادات و راهكارهاي مناسب اجرايي را ظرفيتي بالا و موثر دانست و خاطرنشان كرد: مشاوران استاندار بايد با تلاش و جديت، زمينه بهره مندي بهتر از اين ظرفيت ها را فراهم نمايند.
پيريايي وجود وحدت، انسجام، رفاقت و همدلي را پيش شرط و بستر لازم براي مشورت دهي و مشورت گرفتن عنوان كرد و افزود: در استان، همه ظرفيت ها در راستاي ايجاد چنين شرايط و فضاي مشورتي بايد بكار گرفته شوند.
استاندار قم با تاكيد بر لزوم برنامه ريزي در جهت ارتقاء كارايي و اثر بخشي بيشتر فعاليت هسته هاي مشاوران استانداري، ابراز اميدواري كرد كه با تشكيل مستمر و منظم جلسات شوراي مشاوران استاندار، شاهد تحرك و مشاركت فعال اين تشكيلات در پيشبرد امور استان باشيم./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.