سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/عضو تیم ملی هاکی بانوان:

بهترین شرایط آمادگی جسمانی را برای حضور در مسابقات آسیایی دارم

ورزشکار خراسانی عضو تیم ملی هاکی بانوان گفت: در بهترین شرایط آمادگی جسمانی به منظور حضور در مسابقات آسیایی به سر می برم.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، زینب صابری دروازه بان دعوت شده به آخرین اردوی تیم ملی هاکی بانوان با بیان این مطلب افزود: روزهای 11 تا 19 شهریورماه جاری در آخرین اردوی تیم ملی هاکی قبل از اعزام به مسابقات آسیایی کشور تایلند که در شهرستان قائمشهر برگزار شد، حضور داشتم و در صورت گزینش از سوی فدراسیون 7 مهرماه امسال به رقابت های آسیایی اعزام می شوم.

وی با بیان این که در حال حاضر 4 نفر به عنوان دروازه بان از استان های همدان، خراسان رضوی و مازندران در اردوی تیم ملی هاکی بانوان حضور دارند، اظهار امیدواری کرد: با توجه به وضعیت مطلوب و تمرین منظم طی دو سال اخیر جز دو نفر اعزامی به این مسابقات باشم.

وی پیشرفت بانوان در ورزش هاکی را مرهون حمایت مسئولان ورزش استان دانست و افزود: هم اکنون از استان خراسان رضوی دو تیم الف و ب در لیگ برتر هاکی بانوان حضور دارند که با برنامه ریزی مناسب در فصل گذشته موفق به کسب عنوان سوم و چهارم در این لیگ شدند.

ورزشکار خراسانی عضو تیم ملی هاکی بانوان انجام 3 جلسه تمرین در هفته به صورت مداوم را از دیگر عوامل موفقیت تیم های هاکی استان عنوان کرد/ س


برچسب ها: ورزشکار ، خراسانی ، عضو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.