سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

شهرداری ها، از فرصت های سرمایه گذاری استفاده كنند

معاون عمرانی وزیر كشور و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها، با مطلوب برشمردن غرفه استان چهارمحال و بختیاری در اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در طرح های شهرداری ها در تهران گفت: شهرداری های از فرصت های سرمایه گذاری استفاده كنند


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:  حمیدرضا ارشاد منش در جریان بازدید از غرفه استان چهارمحال و بختیاری در اولین نمایشگاه و همایش فرصت های سرمایه گذاری در شهرداری ها در تهران گفت: این نمایشگاه و همایش فرصتی برای ایجاد تحول در نگاه مدیران شهری در زمینه بهره گیری از قابلیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی درطرح های شهرداری هاست.
وی افزود: در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی باید تلاش شود با تقویت سرمایه گذاری در طرح های شهرداری ها زمینه تحقق عملی این شعار فراهم شود.
ارشاد منش افزود: برگزاری این نمایشگاه ظرفیتی برای معرفی طرح‌های شهرداری‌ها و دهیاری های كشور برای جذب سرمایه گذار، ایجاد فرصت تعامل سرمایه ‌گذاران و شهرداری‌ها برای توسعه شهرها، انعقاد تفاهم نامه همكاری با سرمایه‌ گذاران برای تأمین اعتبار مورد نیاز طرح‌های شهری و ترغیب شهرداری‌ها به بازاریابی برای تأمین سرمایه مورد نیاز در اجرای طرح‌های شهری و روستائی است.
مدیر روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هدف از حضور سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری در این نمایشگاه، جذب سرمایه گذار و اقتصادی كردن فضای گردشگری این استان است.
در این نمایشگاه طرح های توسعه، عمران و بهسازی بافت های شهری، ایجاد و تجهیز فضاهای تفریحی، رفاهی، تجاری در شهرها، مدیریت پسماند و بهبود ترافیك شهری از 18 تا 21 شهریورماه در معرض دید سرمایه گذاران قرار گرفته است. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.