سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوروزي مطرح کرد

ضرورت اقدام عملي مسئولان در جهت احداث جاده علي‌آباد - شاهرود

نماينده مردم گلستان در مجلس گفت: هيچ اقدامي از سوي مسئولان امر در جهت پيشبرد جاده علي آباد- شاهرود صورت نگرفته است، اين در حالي است که در سفرهاي استاني دولت قول راه‌اندازي اين جاده به مردم داده شده بود.

رحمت‌الله نوروزي نماينده مردم علي آباد کتول در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران ، درباره مشکلات حوزه انتخابيه خود گفت: سيل گلستان 90 ميليارد خسارت در اين منطقه به جا گذاشته و محصولات کشاورزي و جاده‌هاي بين‌المزارع و چاه‌هاي آبياري را از بين برده است.
 
وي در ادامه از تلفات جاني اين سيل خبر داد و تصريح کرد: سيل گلستان شش کشته نيز بر جاي گذاشته، به خصوص در شهرستان علي آباد کتول که با خسارات بيشتري مواجه بوده‌ايم و اين در حالي است که هيچ گونه توجهي از سوي مقامات مسئول در اين زمينه به عمل نمي‌آيد.
 
نماينده مردم گلستان از قول افتتاح جاده علي آباد-شاهرود در سفرهاي استاني دولت گفت و اظهار داشت: در سفرهاي استاني دولت تصويب شد جاده علي آباد- شاهرود راه اندازي شود و مسئولان به صورت عملي وارد شوند ولي تاکنون هيچ اقدامي از سوي مسئولان امر در اين راستا صورت نگرفته است.

نوروزي از عدم احداث کارخانه پتروشيمي در منطقه خود خبر داد و خاطر نشان کرد: در دو سفر رئيس جمهور از حوزه زير ساختي در چند سال اخير و راه اندازي کارخانه‌هاي متعدد در اين منطقه صحبت شد که مهمترين آن کارخانه پتروشيمي است که در جهت کاهش نيروي بيکار در منطقه تاثير مي گذارد ولي تا امروز هيچ پيشروي در صنايع کارخانجات ديده نشده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جاده ، گلستان ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.