سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مقام اول مسابقات دو ميداني بسيج خراسان رضوی به نیشابور رسید

مسئول تربيت‌ بدنی ناحيه مقاومت بسيج نيشابور از کسب مقام اول مسابقات دو ومیدانی بسیج خراسان رضوی توسط این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار با شگاه خبرنگاران در نیشابور و به نقل از روابط عمومی ناحيه مقاومت بسيج نيشابور، ابراهیم بلقان‌آبادی‌ با بیان این مطلب گفت: مسابقات دو ميداني بسيج خراسان رضوي با حضور 85 دونده بسيجي ازهفتشهرستاندر پيست دو ميداني مجموعه ورزشي تختي شهرستان نيشابور برگزار شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان از شهرستان‌هاي مشهد، نيشابور، سبزوار، گناباد، فريمان، چناران و كاشمر در قالب 9 تیم در دو‌های سه هزار و 200، 800، 200، و 100 متر برای انتخاب در تيم دو ميداني بسيج خراسان رضوی با هم به رقابت پرداختند.

وي اضافه کرد: در دوی 100 متر مهدي تقي‌آبادي و سيدهادي موسوي از نيشابور مقام‌هاي اول و دوم و مصطفي عظيمي‌پور از سبزوار مقام سوم را كسب كردند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: در دوی 200 متر هم احمد تقي‌آبادي از نيشابور مقام نخست، بهزاد بهزادي از فريمان مقام دوم و مجيد محمدي از سبزوار مقام سوم را کسب کردند.

بلقان‌آبادي همچنین مقام‌آوران ماده‌های دیگر این مسابقات را به این شرح بیان کرد: در دوی 400 متر بهزاد بهزادي مقام اول، مجتبي براتي‌ثاني از مشهد مقام دوم و سجاد شوريابي از نيشابور مقام سوم و در دوی 800 متر هم مجتبي براتي‌ثاني از مشهد مقام نخست، محسن طاهري از كاشمر مقام دوم و مصطفي آذرنيا از مشهد مقام سوم ودر دوی سه هزار و 200 متر هم رضا وحيدي از فريمان مقام نخست، سجاد اصغري از مشهد مقام دوم و حمزه فرجي از فريمان مقام سوم را کسب کردند.

این مقام مسئول خاطر‌نشان کرد: تیم نیشابور به‌عنوان نماینده خراسان رضویدر مسابقات دو میدانی كشوري شرکت می‌کند./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.