سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس:

دور نماي روابط ايران و مصر مثبت است

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به روابط سياسي ايران و مصر گفت: دور نماي روابط جمهوري اسلامي ايران و کشور مصر به رياست محمد مرسي مثبت است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، علاالدين بروجردي در حاشيه جلسه غيرعلني امروز مجلس با حضور در جمع خبرنگاران به تشريح برخي از موضوعات مختلف پرداخت.

وي با اشاره به آينده روابط ايران و مصر گفت: از زماني که رژيم حسني مبارک دچار فروپاشي شد، روابط ايران و مصر نيز به شکل تازه اي آغاز شد.

بروجردی با بيان اينکه مصر با وجود مشکلات سياسي و اقتصادي که دارد نيازمند زمان بيشتري براي اثبات اين دوستي با کشورمان است، گفت: در کل دور نماي روابط مصر و ايران با دولت محمد مرسي مثبت است.

رئيس کميسيون امنيت ملي همچنين با اشاره به سفر هيئتي از کميسيون ملي به ليبي جهت آزادسازي اتباع روبوده شده در اين کشور گفت: هيئتي از کميسيون امنيت ملي جهت آزادسازي زندانيان ربوده شده به ليبي سفر خواهند کرد البته سفر با تغيير سياسي در ساختار ليبي همراه خواهد بود.

وي افزود: طي روزهاي آتي نخست وزير فعلي ليبي از مجلس اين کشور راي اعتماد خواهد گرفت که در اين صورت ساختار سياسي ليبي تغيير کرده و زمينه براي عزيمت هيئتي از ايران به اين کشور آماده خواهد شد.

نماينده مردم بروجرد در ادامه همچنين به اقدام کانادا در خصوص تعطيلي سفارت اين کشور در تهران اشاره کرد و گفت: تصميم مشابه اي در اين خصوص اتخاذ خواهد شد.

وي یادآور شد: اقداماتي اين چنيني به دليل زخم خوردگي کشورهاي غربي از موفقیت جمهوري اسلامي ايران در برگزاري اجلاس تهران است.
انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، بروجردی ، مصر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.