سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

شهرداری خرم‌آباد نهالستان تولید گیاهان زینتی احداث می‌کند

شهردار خرم‌آباد از احداث نهالستان بزرگ تولید گیاهان زینتی در جهت خودکفایی شهرداری در تهیه گل و گیاهان مورد نیاز فضای سبز خرم‌آباد خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان هرمز نصیری گفت: در راستای توسعه فضای سبز شهری و هرچه زیباتر شدن سیمای شهری گلخانه موجود در حاشیه بوستان خرم‌کنار برچیده شد و در آینده نزدیک با تکمیل پروژه نهالستان بزرگ شهرداری، تولید گل و گیاهان زینتی مورد نیاز شهر خرم‌آباد از طریق این نهالستان تأمین می‌شود.

وی افزود: سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری در سال 1371 تاسیس شده است و تاکنونغیر از یک گلخانه با فضای حدود 500 مترفاقد یک نهالستان منسجم و کافی بوده است.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به مشخصات این پروژه خاطرنشان کرد: یک قطعه زمین کشاورزی به مساحت پنج هکتار واقع در خارج از محدوده شهر برای احداث این نهالستان تهیه شده است و تاکنون اقدامات لازم برای تأمین آب آن از طریق حفر چاه و همچنین نصب یک دستگاه موتور دیزلی صورت پذیرفته است.

وی افزود: پیگیری‌های لازم جهت انتقال شبکه برق نیز صورت پذیرفته است و مراحل احداث ساختمان نگهبانی و ساختمان مدیریت این نهالستان به پایان رسیده است.

وی در همین خصوص افزود: با جابه‌جایی نهالستان قدیمی که تولیدات آن نیز کفاف فضای سبز شهر را نمی‌داد، ضمن بهبود سیمای منطقه15 هزار متر مربع فضای سبز در اختیار عموم همشهریان قرار می‌گیرد./ع

برچسب ها: تولید ، گیاهان ، زینتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.