سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

بانک‌ها و مؤسسات مالی پرداخت تسهیلات را آسان کنند

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس گفت: بانک‌ها و مؤسسات مالی اعتباری تلاش کنند چرخه پرداخت تسهیلات به مردم کوتاه‌تر و زمینه رضایتمندی آنان فراهم شود.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،'اسماعیل جلیلی   اظهار داشت: وقتی قانونگذار برای ارائه تسهیلات به مردم قانونی را تصویب می‌کند انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرا کننده این قانون اعم از بنگاه‌های اقتصادی، بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری برای اجرای به موقع آن و رفع نیاز مردم اقدام کنند.

وی افزود: مؤسسات مالی اعتباری و بانک‌ها تأمین کنندگان منابع برای کارآفرینان کوچک، بخش‌های تولیدی و خدماتی و یا تسهیلات تکلیفی برای تأمین نیاز بخش محروم جامعه هستند اما متأسفانه با اتخاذ فرآیندهای طولانی و خسته کننده و بعضا دلسرد کننده مانع از تزریق به موقع این منابع به متقاضیان آن می‌شوند.

جلیلی نتیجه این رویکرد را عدم انجام بهنگام برنامه‌ریزی‌های مردم عنوان و خاطرنشان کرد: این امر مشکلات مردم را مضاعف می‌کند لذا نیازمندیم بانک‌ها و مؤسسات مالی اعتباری در ارائه تسهیلات به مردم سرعت عمل به خرج دهند.

 
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: بانک‌ها باید تلاش کنند تا به وظایف قانونی خود در این حوزه عمل نمایند و چرخه پرداخت تسهیلات را کوتاهتر کنند تا امکان دسترسی به منابع آسان تر شود./ع


برچسب ها: بانک ، پرداخت ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.