سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

تجهيز اتاق‌هاي قرنطينه و ايزوله زندان‌هاي خوزستان براي مبارزه با سل

مدير پروژه كنترل بيماري سل صندوق جهاني مبارزه با سل، ايدز و مالاريا پس از بازديد از زندان‌هاي استان خوزستان، گفت: براي نگهداري و درمان زندانيان مبتلا به بيماري سل اتاق‌هاي قرنطينه و ايزوله بايد تجهيز شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ملينا سيف‌الله زاده اظهار كرد: با توجه به همكاري بسيار خوبي كه با اداره‌كل زندان‌هاي خوزستان داريم، ساخت يا بازسازي اتاق‌هاي قرنطينه و ايزوله و مجهز كردن اين اتاق‌ها انجام خواهد شد و اين كار در درمان افرادي كه وارد زندان‌ها مي‌شوند و به بيماري سل مبتلا هستند بسيار موثر خواهد بود.
وي با اشاره به زمان پايان اجراي برنامه مبارزه با سل در كشور، افزود: پايان اين زمان به اين معني نيست كه فعاليت براي كنترل و مبارزه با بيماري سل پس از اين زمان ديگر انجام نمي‌شود، بلكه اقدامات در اين زمينه همچنان ادامه خواهد يافت.
 سيف‌الله زاده تصريح كرد: اقدامات و برنامه‌هاي مربوط به مبارزه با سل تا جايي ادامه مي‌يابد كه اين برنامه‌ها در ساختار و بدنه وزارت بهداشت و سازمان‌هاي مربوطه نهادينه شود. تقويت زيرساخت‌ها و آزمايشگاه‌ها در شهرها و روستاها از جمله اقداماتي است كه در زمينه كنترل بيماري سل در كشور انجام مي‌شود./ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.