سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر باند جاسوسي مرتبط با موساد در يمن به دام افتاد

فرد بازداشت شده اعتراف کرد بسياري از نوجواناني که سال هاي قبل در يمن مفقود شده بودند با حمايت سازمان هاي صهيونيستي از جمله برخي از سازمان هاي اسرائيلي به کشورهاي همسايه قاچاق شده بودند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري المختصر، يک تبعه رژيم صهيونيستي که يک باند جاسوسي مرتبط با موساد را در يمن رهبري مي کرد به دام افتاد.
منابع يمني در اين باره خبر دادند، اين فرد تابعيت اسرائيلي دارد، زبان عربي و انگليسي را به خوبي صحبت مي کند و در شهر تعز در جنوب صنعا به دام افتاده است.
فرد بازداشت شده متولد سال 1982 از پدري ناشناخته است و مي گويد:‌« امثال من دوره هاي آموزشي خود را زير نظر موساد مي گذرانند و پس از طي دوران آموزشي با عناوين و مدارک جعلي به يمن يا کشورهاي ديگر عربي و اسلامي  اعزام مي شوند تا براي موساد فعاليت کنند».
در اين خبر آمده است اين جاسوس زماني که 17 سال بيشتر نداشت با حمايت يکي از سياستمداران کنسولگري آمريکا توانسته بود از يمن خارج شود.
اين فرد مجوز ورود به اسرائيل را داشت و براي ورود به اسرائيل از خاک دو کشور عربي که با تل آويو در ارتباطند استفاده مي کرد.
وي تحصيل کرده دوره (آموزه هاي يهود) در اراضي اشغالي و همچنين دوره هاي کامپيوتر، ويروس هاي رايانه اي و هک از روسيه است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.