سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظلومي در ارتباط با بازي ايران – لبنان ؛

اعتماد به نفس راهيابي به جام جهاني وجود دارد

كارشناس فوتبال در ارتباط با بازي ايران با لبنان گفت: در تيم ملي اعتماد به نفس و اميد راهيابي به جام جهاني وجود دارد .

غلامحسين مظلومي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در فضاي تيم ملي اعتماد به نفس و اميد به راهيابي به جام جهاني از طريق بازيكنان بسيار بالا است  به خصوص با حضور كي روش و هواداران در  راس هرم ما نتيجه خوبي در بازي با لبنان كسب خواهيم كرد.

وي تصريح کرد: كي روش بايد در اين بازي تصميم گيري هاي بزرگي انجام دهد چرا كه با توجه به كارنامه و عملكرد خوبي كه در رئال مادريد و تيم ملي پرتغال و ... داشته انتظارات زيادي از او دارند البته با توجه به كارنامه اش اشكالات و نقاط ضعفي هم وجود دارد .

وي در ادامه بيان كرد: با وجود بازيكنان خوبي كه در اختيار تيم ملي هست بايد بر ترس غلبه كنيم بازيكنان و كادر فني مي تواند براي لبنان خطرناك باشند البته بازي در خانه حريف سخت است.


كي روش بايد از نظر روحي روي بازيكنان كار كند تا بازيكنان بتوانند بدون استرس كار كنند.

مظلومي بيان كرد: متاسفانه چند بازيكن كليدي در خط حمله نمي توانند به دليل مصدوميت در بازي با لبنان به ميدان بروند مثل : جباري و خسرو حيدري ولي انشاء الله كي روش بتواند خلاء مشكلات تيمي را با بازيكنان ديگر پر كند.

وي خاطرنشان كرد: هر بازي ويژگي خاص خودش را دارد كي روش بايد از تاكتيك تعادلي استفاده كند از دفاع به حمله و روي ضد حمله ها كار كنند.

مهاجمان ما در بازي با اردن خيلي ضعيف كار كردند اميدوارم در اين بازي قعر خودشان را بدانند واز فرصت هايشان نهايت استفاده را بكنند.

مظلومي درارتباط هماهنگي بازيكنان گفت: تعطيلات روي هماهنگي تيم تاثير گذاشته است و بازيهاي تداركاتي به سامان دهي تاكتيكي كمك كرده است بازيكنان لژيونر تيم هم براي هماهنگي نياز به زمان دارند تا با بازيكنان ديگر هماهنگ شوند و رسيدن به اين هماهنگي به شخصيت بازيكن كه در كلام پست بازي مي كند توجه دارد و كي روش بايد بداند كه چگونه رويشان كار كند تا با ديگر بازيكنان هماهنگي شوند.

وي در پايان گفت: انشاء الله در اين بازي پيروز شويم با پيروزي در اين بازي احساس امنيت بيشتري مي توانيم بكنيم./ق

برچسب ها: مظلومی ، ایران ، لبنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.