سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون اول رئيس جمهور ؛

افتتاح و بهره‌برداری از 10 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران

معاون اول رئیس‌جمهور ، مسکن مهر را در کشور یک انقلاب دانست که به رهبری احمدی‌نژاد شکل گرفت و اظهار امیدواری کرد که دولت‌های آینده این پروژه را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم  بهره‌برداری از 10 هزار  واحد مسکونی  ضياءآباد اسلام شهر استان تهران با بيان اينكه امروز بیش از 10 هزار واحد یکجا افتتاح می‌شودگفت: طی چند هفته آینده با حضور رئيس جمهور  هزاران واحد دیگر به کسانی که در مسکن مهر ثبت‌نام کردند، تحویل داده می‌شود.

معاون اول رئیس‌جمهور مسکن مهر را در کشور یک انقلاب دانست و افزود:  هدايت و رهبري انقلاب مسكن مهر در دستان رئيس جمهور بوده است .

وي در ادامه تصريح كرد: بیش از 4 میلیون و 110 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور و در شهر و روستا در دولت احمدی‌نژاد ساخته و تحویل داده شده است که مابقی نیز تا ماه‌های آینده در سراسر کشور تحویل داده می‌شود.

رحیمی توضيح داد: داشتن مسکن برای بسیاری غیرقابل دسترسی بود و عده‌ای نیز در این میان می‌خواستند قیمت آن را روزانه بالا ببرند تا به عدد نجومی برسند اما امروز این اتفاق مبارک رخ داد و دست سودجویان کوتاه شد.

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: امیدوارهستيم این نهضت در دولت‌های بعد پیگیری شود و همه دولت‌های دنیا باید همچون دولت جمهوری اسلامی برای مردم خود مسکن بسازند و خدا را شاکریم که ما در این دولت توفیق آن را یافتیم.

وی در ادامه اظهار داشت: علاوه بر مسکن در اسلامشهر ، پارک و بیمارستان نیز آماده شده و ظرف ماه‌های آینده و ابتدای سال آینده مردم اسلامشهر صاحب مترو می‌شوند.

وي در پايان گفت: برای کلیه کسانی که در واحد‌های مسکن مهر حضور دارند آرزوی زندگی شادمانه و پر از مهر و محبت را دارم./عب

برچسب ها: مسکن ، مهر ، بهره برداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.