سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

رییس هیات afc ازتوجه باشگاه فولاد به تیم های پایه قدردانی كرد

رییس هیات اعزامی كنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران ازتوجه و سرمایه گذاری باشگاه فولاد خوزستان در تیم های پایه قدردانی كرد وگفت: این مساله برای afc جالب توجه است .


   

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ ازسایت باشگاه فولاد خوزستان رییس بازرسان afc كه درخاتمه دیدار این هیات ازتاسیسات و كارهای درحال ساخت ورزشگاه مسقف 30هزارنفری باشگاه فولاد خوزستان با مسوولان این باشگاه نشست داشت اظهارداشت: امكانات این باشگاه جالب توجه و درخور ستایش است به طوری كه ورزشگاه این باشگاه می تواند درایران وآسیا یك نمونه و الگو باشد.

وی همچنین ازمسوول ساخت ورزشگاه فولاد خوزستان خواست تا نقشه این ورزشگاه را برای كنفدراسیون ارسال تا مشاوره های لازم درجهت بهبود ورزشگاه را دریافت كنند.

رییس هیات بازرسان afc در پایان سخنان خود ابراز امیدواری كرد كه باشگاه فولاد خوزستان را درمسابقات لیگ قهرمانان آسیا مشاهده كند.

وی همچنین ازاینكه اعضاس باشگاه فولاد خوزستان به خوبی با وظایف خود آشنا هستند ابراز خرسندی كرد.

در همین نشست مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان شمه ای ازتاریخ تاسیس این باشگاه را بیان كرد.

سیف الله دهكردی درسخنان خود ضمن اشاره به این موضوع كه ماهدفمان انجام كارها طبق اصول است گفت: تكیه به تیم های پایه وآینده نگری ازاهداف اصلی و اولیه باشگاه فولاد خوزستان است به طوری این باشگاه درحال حاضر چند بازیكن درتیم های پایه ملی ایران دارد .

اعضا هیات بازرسان afc روزجمعه ازباشگاه فولاد خوزستان دیدن كردند. /س
برچسب ها: قدردانی ، هیات ، فولاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.