سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جی پی اس ها تا آغاز سال تحصیلی نصب می شود؛

اگر بانک شهر قانع شود

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از تلاش این سازمان برای نصب سیستم جی پی اس بر روی تاکسی تا آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

محمد احمدی بافنده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: جی پی اس قسمت کوچکی از سیستم هوشمندی است که قرار شده در تاکسی ها نصب شود و با این کار موقعیت مکان تاکسی ها را مشخص کند.

وی افزود: با نصب جی پی اس نه تنها راننده و مسافر از مسافت و مسیری که طی می شود آگاه می شوند بلکه المان هایی نیز به مراکز کنترل فرستاده خواهد شد تا پس از راه اندازی سیستم کارت خوان مشخص شود که مسافر چه مقدار هزینه برای مسافت طی شده باید بپردازد.

مدیر عامل تاکسیرانی تهران تصریح کرد: نقش تاکسیرانی در هوشمند سازی این ناوگان مهم است ولی به تنهایی کارساز نیست و برای این کار به یک شبکه مالی نیازمندیم که شهرداری تهران تلاش دارد از طریق بانک شهر این نیاز را تامین کند.

بافنده خاطر نشان کرد: در حال حاضر در تلاش برای قانع کردن بانک شهر هستیم تا سرمایه گذاری لازم را انجام داده و پس از نصب سیستم کارت خوان و جی پی اس نه تنها راننده بلکه سرمایه دار نیز از طریق آن منافع مالی کسب کنند./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.