سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

12 محیط‌بان نمونه از 6 استان کشور معرفی می‌شوند

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از معرفی 12 محیط‌بان نمونه از شش استان کشور، در جشنواره منطقه‌ای «ضامن آهو» خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛احمدرضا لاهیجان‌زاده گفت: جشنواره منطقه‌ای «ضامن آهو» دوم مهر ماه و به مناسبت دهه کرامت (میلاد حضرت معصومه تا میلاد امام رضا) در خوزستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره برای نخستین بار به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری این جشنواره استان‌هایی به صورت معین انتخاب شده‌اند که شش استان دیگر را تحت پوشش قرار می‌دهند.

لاهیجان‌زاده ادامه داد: بر این اساس استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری و همدان در خوزستان گرد هم می‌آیند.

این مسئول با اشاره به دوم مهر ماه روز «محیط بان» عنوان کرد: در این جشنواره از هر کدام از استان‌های شرکت کننده دو محیط بان نمونه معرفی می‌شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان رژه یگان حفاظت محیط زیست خوزستان در اهواز و نمایشگاه عکس را از دیگر برنامه‌های این جشنواره اعلام کرد.

 

* فراخوان فیلم و عکس محیط زیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان همچنین برای شرکت در مسابقه عکس و فیلم جشنواره «ضامن آهو» از عموم شهروندان دعوت کرد.

وی یکی از برنامه‌های جشنواره ضامن آهو را انتخاب عکس و فیلم برتر با موضوع محیط زیست برشمرد و گفت: تمام علاقمندان به بحث‌های زیست محیطی اعم از حرفه‌ای و آماتور می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

لاهیجان‌زاده با اشاره به معرفی آثار برتر در دو بخش استانی و منطقه‌ای، متذکر شد: عکس و فیلم برتر از هر کدام از استان‌ها به صورت جداگانه و بهترین آثار از مجموعه شرکت کنندگان در این جشنواره معرفی خواهند شد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان مراجعه کنند./ع
برچسب ها: معرفی ، محیط بان ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.