سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج /

550 مدیر کردستانی آموزش پدافند غیرعامل می‌بینند

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان گفت: 550 نفر از مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی استان تا پایان امسال آموزش پدافند غیرعامل می‌بینند

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، حسن‌زاده با اعلام این خبرگفت: به منظور ارتقای سطح آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان در بحث پدافند غیرعامل بیش از 12 دوره و کارگاه آموزشی در راستای دستورالعمل و آیین‌نامه‌های مصوب اداره‌کل پدافند غیرعامل وزارت کشور و سازمان پدافند غیرعامل کشور و به دو صورت عمومی و تخصصی و به مدت سه روز در مرکز آموزش و پژوهش استانداری سنندج برگزار می‌شود.
معاون سیاسی-امنیتی استانداری کردستان در ادامه افزود: در نخستین دوره این آموزش‌ها 150 نفر از مدیران، کارشناسان و کارکنان معرفی شده از سوی دستگاه‌های اجرایی استان شرکت کردند.
وی بیان داشت: در مجموع با احتساب هر نفر 16 ساعت دروس تخصصی و عمومی بیش از 2 هزار و 400 نفر ساعت برنامه‌های آموزشی ارائه شده است.
وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب و توانمند از سازمان پدافند عامل کشور و استان برگزار می‌شود، گفت : در این مرحله از دوره‌های آموزشی شرکت‌کنندگان با مفهوم کلی پدافند غیرعامل و نقش مهم و تاثیرگذار انرژی در مبحث پدافند غیرعامل آشنا مي شوند/ع
برچسب ها: پدافند ، آموزش ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.