سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

انجمن نهاد كتابخانه های عمومی، پایگاه فرماندهی مطالعه در كشور است

معاون امور استان ها، مجلس و مشاركت های نهاد كتابخانه های كشور، انجمن نهاد كتابخانه ها را متولی اصلی مطالعه و ترویج فرهنگ كتابخوانی در كشور عنوان كرد و گفت: این انجمن ها، پایگاه فرماندهی مطالعه در كشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
سید جواد سادات فاطمی، در هشتمین گردهمایی كارشناسان انجمن های نهاد كتابخانه های عمومی سراسر كشور، در شهركرد اظهارداشت: این نهادها باید با برنامه ریزی مناسب، جایگاه مناسبی در جامعه باز كنند تا حركت های ادارات و دستگاه ها برای همكاری بیشتر به سمت ترویج فرهنگ كتابخوانی منسجم شود.

معاون امور استان ها، مجلس و مشاركت های نهاد كتابخانه های كشور، با بیان اینكه برنامه ریزی در این زمینه، نیازمند زیرساخت های فرهنگی است، افزود: برای تأثیرگذاری هرچه بیشتر این اقدامات، نهادها باید جلسات متعددی با حضور استاندار، در مركز استان ها و فرمانداران در شهرستان ها برگزار كنند.

وی، پیشرفت علمی و خودكفایی ایران برای تأمین نیازهای كشور در شرایط تحریم ها را موفقیت بزرگ برای كشور دانست و ترویج فرهنگ مطالعه را در ارتقاء هر چه بیشتر جایگاه علمی و خودكفایی كشور، موثر دانست.

معاون امور استان ها، مجلس و مشاركت های نهاد كتابخانه های كشور، تلاش غرب برای منزوی كردن جمهوری اسلامی ایران در ماه های اخیر را ناكام دانست و بیان داشت: اجلاس جنبش غیرمتعهدها در تهران، و حضور سران بیش از 100 كشور دنیا در تهران، خط بطلانی به افكار باطل غرب كشید.

هشتمین كارشناسان انجمن های نهاد كتابخانه های عمومی سراسر كشور، به مدت دو روز، در شهركرد؛ مرکز استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است. /ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.