سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

بزودي مجموعه تجاری پایانه مرزی بازرگان به بهره برداري مي رسد

تا پايان شهریور ماه امسال، مجموعه تجاری پایانه مرزی بازرگان به عنوان شاهراه اصلی ارتباط ایران با اروپا به بهره‌برداری مي رسد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه طالبی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی با اعلام این خبرگفت: ساخت و تکمیل پایانه مرزی بازرگان به عنوان ویترین نظام، یکی از مهمترین رویکردهای کاری اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی در سال‌های گذشته محسوب می‌شد که با تلاش‌های انجام شده، مجموعه تجاری این پایانه مرزی در آستانه بهره‌برداری است.

وي با اشاره به مزايای ساخت و تکمیل مجموعه تجاری پایانه مرزی بازرگان اظهار داشت: این اقدامات شامل روسازی بتنی مسلح با ویژگی مقاوم در برابر سایش و یخبندان با کیفیت بسیار بالا است که برای نخستین بار در سطح کشور انجام شده است.

طالبی ساخت تاسیسات زیربنایی و مستحدثات مربوطه شامل گیت‌های ورودی و خروجی، سرویس‌های بهداشتی، اتاقک برق و دیزل ژانراتور و باسکول 60 تنی 2 طرفه را از دیگر اقدامات انجام شده برای تکمیل مرحله اول مجموعه تجاری پایانه مرزی بازرگان عنوان کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی با اشاره به ساخت این طرح در مساحتی بيش از 50 هزار مترمربع گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح بیش از 50 میلیارد ریال است./ب

برچسب ها: بازرگان ، ایران ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.