سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دم خروس را باور كنيم يا قسم حضرت عباس را!؟

موضوع تازه ترین مطلب منتشر شده در وبلاگ دکتر مهدی کوچک زاده به اعتراض به نحوه برخورد با آیت الله مصباح یزدی اختصاص دارد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،دکتر مهدی کوچک زاده نماینده تهران در آخرین یادداشت وبلاگش  نوشته است:

آنها كه عليرغم برگزيدن تابلوي "انسان كامل" براي معرفي خود در نوشتاري موهن، عدم پايبندي خود به اخلاق اسلامي و انساني را آشكار ساخته اند و در پوشش جان فدا و تبعيت از رهبر فرزانه انقلاب و نائب بر حق انسان كامل و تمسك به فرمايشات ايشان و به بهانه حمايت از رئيس جمهور پركار، ساده زيست و انقلابي، به فيلسوف مجاهد حضرت آيت الله مصباح يزدي هتاكي كرده و منجلاب ذهن و روحشان را بر صفحه ريخته اند خوبست بگويند خوانندگان هرزنامه آنان دم خروس را باور كنند يا قسم حضرت عباس را!!!

آقايان! اگر شما حقيقتا تابع رهبري ولايت هستيد آيا نشنيده ايد ، امام خامنه اي كه شما با تمسك به بخشي از فرمايشات ايشان در حمايت از دولت، به مطهري زمان هتاكي و اهانت كرده ايد در مورد اين عالم مجاهد  فرموده اند:

"بنده هم به سهم خودم قدر آقاي مصباح را مي‌دانم. واقعا مي‌دانم كه ايشان در كشور و براي اسلام چه وزنه‌اي هستند و حقا و انصافا ما امروز نظير ايشان را – حالا به اين تعبير بگوييم – خيلي نادر نظير آقاي مصباح ممكن است وجود داشته باشد با اين وزانت علمي و عمق علمي و احاطه و وسعت و با اين آگاهي و بينش و صفا.. . . . . . . . اين سه جهت در ايشان جمع است؛ هم علم، هم بصيرت به معناي حقيقي كلمه و هم صفا. اين سه تا با هم در وجود ايشان خيلي ارزشمند است. خداوند متعال انشاء ‌الله وجود ايشان را براي ما و انقلاب محفوظ بدارد و وجود ايشان را سالم بدارد تا همه بتوانند از بركات ايشان استفاده نمايند."

من يقين دارم مسلمان نيستيد/چون ولي را تحت فرمان نيستيد.

شايسته است رئيس جمهور مورد عنايت رهبري عزيز كه بنا به تائيد ايشان حافظ ارزشهاي انقلابي است و دعوت كننده به انسان كامل است، نسبت به اعلان برائت از اين بي اخلاقي ها كه هيچ نسبتي با مهرورزان تابع انسان كامل نداردتعلل و ترديد نفرمايند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.