سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برج میلاد میزبان کنگره سرداران شهید سپاه پاسداران

برج میلاد تهران بیستم مهرماه سال جاری میزبان کنگره سرداران شهید آماده و پشتیبانی سپاه پاسداران خواهد بود.

علی ناظری،معاون نشر  و ادبیات سازمان حفظ  آثار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرنگار باشگاه خبرنگاران،گفت:با توجه به تراکم فعالیت در هفته دفاع مقدس و درگیر بودن سازمانهای متولی هنر پایداری اولین کنگره فرماندهان شهید آماده و پشتیبانی سپاه پاسداران کتاب ناگفته ها،مستندات و لایه های ناشناخته لجستیک و پشتیبانی دفاع مقدس با حضور خانواده شهدا،سرداران و فرماندهان روز پنج شنبه بیستم مهر رونمایی خواهد شد.
وی افزود:در حال حاضر 16 جلسه داستان و زندگینامه فرماندهان شهید حاضر در امر آماده و پشتیبانی دفاع مقدس درحال چاپ است و آخر هفته دفاع مقدس منتشر می شود و 7 جلد کتاب دیگر نیز در مرحله ویراستاری است.
ناظری افزود:به موازات کنگره سرداران شهید در برج میلاد،سومین نمایشگاه  ملی دفاع مقدس در استان فارس،شهر شیراز از 20 تا 29 مهر با حضور بیش از 100 ناشر دفاع مقدس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز آغاز به کار خواهد کرد.
وی در ادامه گفت:جزئیات برنامه های نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس شنبه هفته آینده با حضور مسئولان استان فارس نظیر استاندار،بسیج،نیروی انتظامی،آموزش و پرورش برگزار خواهد شد و در این نمایشگاه برنامه های ویژه ای مثل رونمایی کتاب،نقد کتاب،غرفه بیداری اسلامی،غرفه جنگ نرم،دیدار با اهل قلم و نمایش تاتر و فیلم را خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد:با توجه به زمان برگزاری نمایشگاه معاونت نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار سپاه تمام توان خود را به دانشگاه ها و مدارس استان فارس گذاشته است./ه
برچسب ها: برج ، میلاد ، میزبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.