سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی خسروی:

معرفی داوران بین المللی بدون نظر فنایی و مرادی غیر قانونی است

کارشناس داوری در خصوص شکایت فنایی از غیاثی به خاطر تهمت های وارده بر وی گفت: فنایی می تواند از مصاحبه هایی که وجوه قانونی ندارد و اذهان عمومی را تشویش می کند، شکایت کند.

علی خسروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اعلام فهرست داوران بین المللی بدون کسب نظر فنایی و مرادی و جبهه قانونی ندارد و این  داور می توانند برای احقاق حقش به مراجع ذی صلاح قانونی شکایت کنند.

خسروی در ادامه اظهار داشت: فیفا در اساسنامه اش اعلام کرد که یک نفر به عنوان رئیس کمیته داوران در هیات رئیسه باشد در سال 89 خیلی ها تلاش کردند که مسعود عنایت بر کنار شود و خودشان جایگزین شوند. آن عده حتی موافق حضور رئیس کمیته داوران در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نبودند.

وی بیان داشت: اصفهانیان رئیس جدید تیم داوران، محمد فنایی و مسعود مرادی را به کمیته داوران اضافه کرد و آنها از کفایتشان هم حکم گرفتند. اما اعضای کمیته داوران تنها یک بار تشکیل جلسه دادند و به هیچ نتیجه ای هم نرسیدند.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: اعضای کمیته دپارتمان بدون کسب نظر از اعضای کمیته داوران مخصوصا مسعود مرادی و محمد فنایی چیدمان داوری را انجام میدهند، کلاسهای توجیهی را برای داوران برگزار می کنند و ناظران و مدرسان فوتبال را انتخاب می کنند. این مسائل داخلی است و ما به آن عادت کردیم.

خسروی گفت: حتی انتخاب داوران فوتسال و فوتبال بانوان هم بدون نظرات فنایی و مرادی غیر قانونی است. با این که زمان برای مسئولان داوری در حال گذر است  اما آنها نباید فرصت را از دست بدهند و از فیفا یک هفته فرصت بخواهند تا نظرات محمد فنایی و مسعود مرادی در مورد فهرست داوران حرفه ای را جویا شوند.

گفتنی است: اعضای کمیته دپارتمان، لیست داوران بین المللی را انتخاب کردند و قرار است فردا در جلسه ای داوران نظراتشان را اعلام کنند.
این در حالیست که محمد فنایی و مسعود مرادی از حضور در کمیته داوران استعفا داده اند باید دید که اختلافات کمیته داوران و کمیته دپارتمان چه زمانی به پایان می رسد./مح
برچسب ها: داور ، جدید ، فیفا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.