سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا صورت مي‌گيرد

بررسي فروش پارک پرديسان و بروز پديده لکه‌هاي نفتي سواحل شمالي کشور در فراکسيون محيط زيست

سخنگوي فراکسيون محيط زيست و توسعه پايدار مجلس از بررسي بروز پديده لکه‌هاي نفتي چاههاي نفت کشور آذربايجان در سواحل شمالي کشور و همچنين موضوع فروش پارک پرديسان در جلسه امروز (سه‌شنبه21 شهريور ماه) اين فراکسيون خبر داد.

 مؤيد حسيني‌صدر نماينده مردم خوي در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به ورود لکه‌هاي نفتي چاه‌هاي نفت کشور آذربايجان به سواحل استان گيلان گفت: اعضاي فراکسيون محيط‌زيست و توسعه پايدار مجلس امروز (سه‌شنبه 21شهريورماه) طي نشستي به بررسي جزييات بروز لکه‌هاي‌ نفتي و راهکارهاي حل اين معضل خواهند پرداخت.
 
وي در ادامه با اشاره به بروز لکه‌هاي نفتي در درياي خزر از سکوهاي نفتي متعلق به جمهوري آذربايجان افزود: با توجه به اينکه موضوع آلودگي نفتي درياي خزر موضوعي حياتي در صيانت از سيستم اکولوژيک اين درياست، لازم است جمهوري آذربايجان نسبت به بروز اين مسئله حساسيت لازم را داشته باشد و اقدامات مقتضي را هر چه سريعتر انجام دهد.
 
سخنگوي فراکسيون محيط زيست مجلس مسئله فروش پارک پرديسان را از ديگر دستور کارهاي نشست امروز اين فراکسيون عنوان کرد.
 
گفتني است؛ اخيرا بحث‌هايي بر سر تغيير کاربري و فروش پارک پرديسان که در محاصره بزرگراههاي يادگار امام (ره)، حکيم، همت و چمران قرار گرفته از سوي سازمان محيط زيست مطرح شده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فراکسیون ، نفت ، پارک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.