سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ رئیس بخش آموزش پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد خبر داد؛

پایان دوره عملی کارآموزی دانشجویان دانشگاه ها در پالایشگاه خانگیران

رئیس بخش آموزش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از پايان دوره عملی کارآموزی دانشجویان دانشگاه های کشور در این شرکت خبر داد.

سعید جولائی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان اين مطلب  افزود: این پالایشگاه هر ساله میزبان دانشجویان دانشگاه های کشور در بحث کارآموزی است.

وی اظهارداشت: با توجه به توافق بین دانشگاه و صنعت، کلیه دانشجویانی که رشته های آنان مرتبط با حوزه های نفت و گاز باشد پس از اخذ معرفی نامه ازدانشگاه های محل تحصیل می توانند در دوره های کارآموزی شرکت کنند.

جولائی با بيان اينکه اغلب دانشجویان شرکت کننده در دوره کارآموزی از نظر عملی با دروس گذرانده شده آشنایی ندارند تصریح کرد: دانشجویانی که در دوره کارآموزی شرکت می کنند می توانند از نزدیک با روند کار در واحدهای پالایشگاهی کشور آشنا شوند تا در آینده برای ورود به بازار کار با مشکل مواجه نشوند.

رئیس بخش آموزش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد زمان آغاز دوره کارآموزی سال91 دانشجویان را 17 تیرماه امسال عنوان کرد و بیان داشت: تعداد 70 دانشجو از دانشگاه های صنعتی شریف، فردوسی مشهد، دانشکده نفت آبادان، سمنان، سیستان و بلوچستان، دانشگاه آزاد شهرستان های قوچان، گناباد و بیرجند شرکت کردند.

این مقام مسئول در ادامه به رشته های این دانشجویان اشاره نمود و افزود: دانشجویان شرکت کننده در دوره کارآموزی در رشته های مهندسی شیمی، صنایع گاز، صنایع پتروشیمی، طراحی فرآیندهای نفت، شیمی کاربردی، مهندسی نفت، بازرس فنی، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و حسابداری مشغول به تحصیل بودند.

جولائی مدت زمان برگزاری این دوره را 20 الی 40 روز عنوان و خاطر نشان ساخت: پس از برگزاری دوره ها برای دانشجویان شرکت کننده گواهی شرکت در دوره های مذکور صادر می شود./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.