سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/در خراسان رضوی؛

اکیپ کنترل نامحسوس اتوبوس‌های برون شهری راه‌اندازی شد

فرمانده پلیس راه استان خراسان رضوی از راه‌اندازی اکیپ ویژه کنترل نامحسوس اتوبوس‌های برون‌شهری برای افزایش ایمنی مسافران در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمد صفایی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت 27 هزار راننده اتوبوس در استان گفت: در حال حاضر شهر مشهد بعد از تهران دارای رتبه دوم در جمعیت رانندگان اتوبوس است.

صفایی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای رانندگان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر روزانه به طور میانگین 100 راننده اتوبوس به منظور ارتقاء ایمنی آموزش داده می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به طرح‌های پلیس راه برای 15 روز پایانی شهریورماه، بیان کرد: راه اندازی اکیپ بازرسان نامحسوس در داخل و خارج از استان برای رسیدگی به تخلفات رانندگان، استفاده از دستگاه‌های جدید تست الکل و اعتیاد و همچنین کنترل اتوبوس‌ها توسط GPS از جمله اقداماتی است که به منظور افزایش ایمنی سفر در ایام پایانی شهریور‌ماه سال جاری انجام می‌شود.

فرمانده پلیس راه استان خراسان رضوی با بیان اینکه به طور میانگین روزانه 1000 دستگاه اتوبوس در پایانه امام‌رضا(ع) رفت‌و‌آمد دارد، گفت: به منظور ارائه خدمت به زائران و مجاوران و همچنین با توجه به حجم بالای اتوبوس نیروهای زیادی درپایانه امام رضا(ع) مستقر شده اند./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.