سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اروميه/

نامه‌نگاری‌های زائد سدی مقابل اشتغال جوانان شده است

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: نامه‌نگاری‌های زائد و بروکراسی بیش از حد سدی مقابل اشتغالزایی برای جوانان شده است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، موید حسینی‌صدر امروز در خوی اظهار داشت: باید در راستای به حداقل رساندن پیچ ‌و‌ خم‌های اداری به طور مطلوب و گسترده تلاش شود تا به این وسیله فرصت‌های شغلی در بازه‌های زمانی مناسب‌تری برای جوانان فراهم شود.

وی یکی از موارد موثر در کاهش بروکراسی را تفویض اختیارات به مسئولان شهرستان‌های مختلف دانست و گفت: باید تا جایی که قانون اجازه می‌دهد برای پرداخت تسهیلات بانکی، اعطای بسته‌های تشویقی، صدور مجوز و ... اختیارات لازم به مسئولان داده شود تا تصمیم‌های درست را به‌هنگام اتخاذ کنند.

این نماینده مجلس واگذاری این اختیارات در شهرستان‌های بزرگ را بیشتر مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: متولیان کارگروه اشتغال آذربایجان غربی باید برای تسهیل در روند امور بیش از پیش تلاش کنند و بررسی‌های مورد نیاز در امور مختلف را سریع‌تر انجام دهند تا موانع ایجاد اشتغا‌ل از پیش‌رو برداشته شود.

حسینی‌صدر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عده‌ای از زنان و مردان در منزل‌های خود کسب و کارهای مختلف اعم از گلدوزی، فرشبافی و خیاطی راه‌اندازی کرده‌اند، اظهار داشت: این قبیل افراد باید از جنبه‌های مختلف اعم از پرداخت تسهیلات بانکی، خدمات بیمه‌ای و ... بیشتر بهره‌مند شوند تا مجبور به ترک کار خود نشوند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس با اظهار به اینکه در سال جاری باید خط اعتباری مناسبی به این مبحث تخصیص داده شود، اظهار داشت: کسانی که از طریق صنایع دستی و با مشارکت اعضای خانواده خود به امرار معاش می‌پردازند به توجه و حمایت بیشتری نیاز دارند که لازمه آن تخصیص خط اعتباری است./ج1

برچسب ها: ارومیه ، نماینده ، مسئول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.