سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

فعالیت 30 پزشک در مرکز مشاوره حرم حضرت معصومه(س)

مدیر مرکز مشاوره آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) 30 پزشک در مرکز مشاوره حرم حضرت معصومه(س) فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم،حجت الاسلام محمدحسین حق جو با اشاره به فعالیت‌های این مرکز اظهار داشت: مشاورین این مرکز، با دیدگاه متافیزیک (روح و روان) و فیزیک انسان که تاثیر متقابل دارند عمل کرده و بر اساس آن به مراجعان مشاوره می دهند.
وی با اشاره به این که مشاوران مرکز مشاوره حرم مطهر از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه می باشند تصریح کرد: ارائه مشاوره در زمینه های ازدواج، مسائل تربیتی، اخلاقی، خانواده، حقوقی و مسائل روحی و روانی با رویکرد دینی از دیگر خدمات ارائه شده به زائران حرم مطهر می‌باشد که بیشترین مراجعه کننده را به خود اختصاص داده است.
حجت الاسلام حق جو با اشاره به تشکیل کارگاه های ویژه برای اختلافات خانوادگی، خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد مراجعان در زمینه اختلافات خانوادگی از زائران شهرستانی هستند.
وی ادامه داد: با توجه به آمارهای موجود در مرکز مشاوره ، علت مراجعه تعداد 6 هزار از نفر از مراجعان مسئله ازدواج بوده و طبق نظرسنجی ها مشاوره به آن ها از کیفیت و اثر بخشی بالایی برخوردار بوده است.
افرادی که علاقه مند به دریافت مشاوره در این مرکز هستند، می توانند همه روزه با شماره تلفن 7175366-0251 تماس بگیرند و یا به رواق شماره 34 صحن حضرت امام رضا(ع) در حرم مطهر مراجعه کنند./ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.