سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان سراسري براي دريافت نظر کارشناسي درباره استراتژي معدن

همه صاحبنظران بخش معدن و صنايع معدني از امروز به مدت دو هفته مي‌توانند با ورود به پايگاه اطلاع رساني وزارت صنعت، معدن و تجارت ، نظرهاي خود را درباره سند استراتژي معدن اعلام كنند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه اطلاع رساني توليد و تجارت ايران(شاتا) ،معاون امور معادن و صنايع معدني وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام اين خبر افزود: تمام دست اندركاران بخش معدن و صنايع معدني مي‌توانند با ورود به سامانه اينترنتي www.mimt.gov.ir  ضمن مطالعه نسخه مديريتي سند استراتژي معدن، پيشنهادها و انتقادهاي خود را درباره بخش‌هاي مختلف اعلام كنند و در اختيار گروه تدوين قرار دهند.

وجيه اله جعفري به تمامي كارشناسان و صاحبنظران اطمينان داد: گزارش هايي كه در اين مدت دريافت مي‌شود مورد مطالعه و بررسي قرار مي‌گيرد و درصورت تصويب، در سند استراتژي اعمال خواهد شد.

وي با بيان اينكه ويرايش شماره 4 استراتژي معدن پس از ماه‌ها كار كارشناسي آماده شده است ، گفت : اواخر سال گذشته ويرايش شماره 3 استراتژي تحويل داده‌ شد كه از همان موقع تا امروز اين سند در جلسات مختلف كارشناسي شده و مورد نقد و بررسي نهاد‌هاي اثرگذار بخش معدن مثل انجمن‌ها، تشكل‌ها، مراكز تخصصي و تحقيقاتي و همچنين اشخاص صاحبنظر مانند كارشناسان و استادان دانشگاهي قرار گرفته است.

جعفري تاكيد كرد: اين سند اگرچه بارها مورد ارزيابي قرار گرفته است، اما همچنان اين فرصت و ظرفيت وجود دارد كه بازهم مورد نقد و بررسي قرار گيرد. از همين رو از تمامي دست‌اندركاران بخش معدن، دانشجويان، كارشناسان اين بخش كه به صورت تخصصي در اين حوزه فعاليت مي‌كنند درخواست مي‌كنيم ضمن مطالعه اين سند ، نظر خود را از طريق پايگاه اطلاع رساني وزارت صنعت، معدن و تجارت به ما اعلام كنند.

وي در پاسخ به اين پرسش كه چه زماني كار تدوين تمام و از استراتژي معدن رونمايي مي‌شود، گفت: كار ما به هيچ وجه با رونمايي از استراتژي تمام نمي‌شود، بلكه اين تازه آغاز كار است.
جعفري اظهار داشت : يكي از ويژگي‌هاي سند استراتژي معدن پويايي و قابليت به روز رساني آن است و هيچ گاه كار به‌روز رساني استراتژي را تمام شده قلمداد نمي‌كنيم.

معاون وزير صنعت،معدن وتجارت ادامه داد: برنامه ‌ريزي كرده‌ايم پس از دريافت نظرهاي كارشناساني كه در داخل يا خارج از كشور حضور دارند و تا به حال امكان حضور آنها در جلسات نقد استراتژي فراهم نشده است براي بررسي اين نظرها اقدام و پس اعمال آنها در سند،‌ از استراتژي معدن رونمايي كنيم./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.