سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامه مهدی محمد نبی به هیات های فوتبال استانی؛

مدارک تیم های پایه را ارسال کنید

مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه ای به هیات های استانی از آنها خواست مدارک مربوط به تیم های پایه را تا 22 شهریور به فدراسیون ارسال کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛  مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه ای به هیات های استانی از آنها خواست مدارک مربوط به تیم های پایه را تا 22 شهریور به فدراسیون ارسال کنند.
 
مهدی محمد نبی در این نامه خطاب به همه هیاتهای استانی نوشته است: با توجه به تماس و تاکیدهای مکرر مبنی بر انجام تقویم اجرایی فدراسیون برابر برنامه ریزی های انجام شده در بخش فوتبال پایه و شروع به موقع مسابقات رده های سنی مختلف در کشور و انجام لیگ ها در فصول مناسب سال، متاسفانه تاکنون آن نسبت به ارسال مدارک تیم های حاضر در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید برابر مقررات به فدراسیون و کمیته مسابقات اقدامات لازم را به عمل نیاورده است که این امر خود موجب اخلال در اجرای به موقع تقویم اجرایی فدراسیون و شروع به موقع مسابقات لیگ های رده سنی می شود.

محمد نبی در پایان نامه اش تاکید کرد:در صورت عدم ارسال مدارک تا 22 شهریور 91 همه مسئولیت ها به عهده مسئولان خواهد بود و فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم گیری خواهد کرد./آق

برچسب ها: فوتبال ، نبی ، نامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.