سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ رییس هیأت کبدی استان:

4 تاتامی ورزش کبدی به شهرستان های خراسان رضوی تحویل داده شد

رییس هیأت کبدی خراسان رضوی از تحویل چهار عدد تاتامی ورزش کبدی به شهرستان های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حسین فیضی با اعلام این خبر اظهارکرد: تاتامی های یاد شده به شهرستان های تربت حیدریه، کاشمر، درگز و کلات اعطا شد و در روزهای آتی پنجمین تاتامی نیز به شهرستان چناران تحویل داده خواهد شد.

فیضی افزود: ارزش ریالی تاتامی های تحویل گرفته شده از سوی فدراسیون کبدی 350 میلیون ریال است که 50 درصد هزینه از سوی فدراسیون متبوع و بقیه توسطادارات ورزش و جوانان شهرستان های فوق پرداخت شده است.

وی در ادامه حضور حداکثری ورزشکاران استان در تیم ملی برای شرکت در بازی های آسیایی اینچوان 2014 کره جنوبی را مستلزم حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و افزود: بدین منظور می بایست از هم اکنون برنامه ریزی برای تمامی تیم های کبدی استان انجام شود.

رییس هیأت کبدی خراسان رضوی اظهارکرد: هیأت کبدی استان مسابقات قهرمانی کبدی خراسان رضوی در هر دو بخش بانوان و آقایان را به صورت متمرکز درآبان ماه سال جاری به منظور استعدادیابی برگزار خواهد کرد.

فیضیاز برگزاری کلاس مربیگری و داوری درجه 3 کبدی برای اولین بار ویژه منطقه جنوب استان خبر داد و گفت: این کلاس ها در روزهای 20 تا 23 شهریورماه سال جاری در شهرستان گناباد به مدرسی مرتضی شهیدی، امیررضا امیری، سهیلا ثلبی و سکینه جباری در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.