سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه های شبکه رادیویی تهران به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)

به مناسبت شهادت رئیس مکتب حَقّه تشیّع حضرت امام جعفرصادق علیه السلام شبکه رادیویی تهران ویژه برنامه های گوناگونی را در 21 و 22 شهریور تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ویژه برنامه "سوگ صادق"  22 شهریور ماه، با موضوع سیره زندگانی و مبارزات امام ششم با گویندگی امیر هوشنگ کاظمی و تهیه کنندگی و سردبیری مجید خسرو انجوم ساعت 11 تا 13:30 بر روی آنتن خواهد رفت.
برنامه "ولایت صادق" را 21  و 22 شهریور از ساعت 19 الی 30/20  با موضوع تبلیغات بر علیه شیعه و  چگونگی پاسخ دادن به سوالاتی که در عصر جدید در ذهن شیعه مطرح می شود و نحوه پرورش شاگردان در زمان زندگانی امام جعفر صادق (ع)  و.... از شبکه رادیویی تهران بشنوید. حجت الاسلام سعیدی کارشناس مجری و اعظم السادات ابراهیمی  سردبیر و تهیه کننده در این برنامه همراه شنوندگان خواهد بود.
در سوگ آن امام مظلوم روز چهار شنبه 22 شهریور برنامه"صبح تهران" به صورت زنده از ساعت 7 تا 8:30 ، "خانه ما" ساعت 9 تا 10:30 و برنامه "بحث روز" از ساعت 13:30 با موضوع شهادت امام جعفر صادق (ع) با پخش مداحی  و مرثیه خوانی ذاکرین اهل بیت، سخنرانی، معرفی سیره و جایگاه علمی امام جعفرصادق(ع) گزارش هایی از مراسم وسوگواری، آداب ورسوم عزاداری  پخش خواهد شد.
برنامه گروه شامگاهی رادیو تهران از 21  و 22 شهریور ساعت 21 تا 23:30 به مبارزات سیاسی و زندگی امام جعفر صادق اختصاص یافته است که به صورت زنده از موج اف.ام ردیف 94 شبکه رادیویی تهران بر روی آنتن خواهد رفت./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.