سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعي كياسري خبر داد

طرح دو فوریت اصلاح قانون انتخابات در صحن علني مجلس/ قانون انتخابات رياست جمهوري يازدهم تغيير مي‌كند

عضو کمیسیون شوراهاي مجلس از نهایی‌شدن پیش‌نویس طرح اصلاح قانون انتخابات تا هفته آتي خبر داد.

سيدرمضان شجاعي‌كياسري نماينده مردم ساري در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه عصر روز گذشته (يكشنبه 19 شهريورماه) کمیسیون شوراها و امور داخلی پارلمان گفت:  نشست هم‌اندیشی با حضور اعضا کمیسیون و نمایندگان شورای نگهبان درباره نحوه بازنگری در قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر برگزار و در این جلسه برای تبیین راهکارهای اصلاح قانون انتخابات بحث شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه مقرر شد تا کارگروهی با حضور نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس و اعضاي کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تعیین شود و بر این اساس پیش‌نویسی با توجه به نظرات شورای نگهبان و سایر دست‌اندرکاران انتخابات تهیه شده و به مجلس تقدیم شود.

اين عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در ادامه تصريح كرد: این پیش‌نویس قرار است در هفته آتي تهیه و قطعی شود و بصورت دو فوریتی در صحن علنی مجلس مطرح شود.

شجاعي كياسري با اشاره به اينكه اصلاح قانون انتخابات مي‌تواند تا زمان انتخابات رياست جمهوري به نتيجه برسد، تصريح كرد: مدرک تحصیلی و سن کاندیداها و سوابق مدیریتی و اجرایی آنها از جمله محورهای اصلی این تغییرات است و در بازنگری جدید حداقل مدرك، فوق لیسانس یا دکترا منظور می‌شود.

انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: انتخابات ، مجلس ، قانون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.