سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

نمایشگاه عکس «كوچه باغ های خاطره» در نیشابور برپا شد

مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابورگفت: نمایشگاه عکس خانوادگی «كوچه باغ های خاطره »آثار خانواده‌های هنرمند نيشابوری در كتابخانه عمومي شهيد باتر شهر درود نیشابور برپا شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی این اداره غلام‌رضا سلامتي، افزود: در راستای معرفي نقاط ييلاقي و طبيعت شهرستان و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های تصویری تمامی هنرمندانی که دل به دریچه دوربین‌شان سپرده و سعی دارند با چشم شیشه ای دوربین هایشان تصاویر را ثبت کنند.

سلامتی گفت: در این نمايشگاه 80 قطعه عکس رنگی از خانواده‌های هنرمندان نيشابوري ( سيد‌غلام‌رضا حسيني، ربابه دلخوش و سيد‌علي حسيني) در ابعاد 21 * 16 و 30 * 40 در كتابخانه شهيد باتر شهر درود به نمایش گذاشته شده است.

وی اظهار کرد : آثار این نمایشگاه از فصول مختلف و چشم‌اندازهاي طبيعي و گردشگري شهر درود است كه برای بازديد علاقه‌مندان ارايه شده است.

این مقام مسئول خاطر‌نشان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه در معرض دید گذاشتن توانمندی‌ها و هنر عكاسي خانواده‌هاي هنرمند نيشابوري است‌، تا هم کار آنها مورد نقد و بررسی قرار گیرد و هم دیگر علاقه‌مندان نيز به این هنر روی آورند.

سلامتی اضافه کرد: نمايشگاه عكس خانوادگي«كوچه باغ‌هاي خاطره» تا 24شهريور هر روز از ساعت 9 تا 12 صبح و 17 تا 21 بعد از ظهر در كتابخانه شهيد باتر برپا است./ع

برچسب ها: نمایشگاه ، عکس ، نیشابور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.