سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

سند راهبردی مهارت به پویایی اشتغال کمک می‌کند

مدیرکل آموزش‌ فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: تدوین سند راهبردی سازمان ملی مهارت به عنوان نقشه راه تسهیل‌کننده امر اشتغال در جامعه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل کلام‌الله صفری دیروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای در مشگین‌شهر افزود: در این سند هشت سیاست در قالب 27 راهبرد و 250 برنامه عملیاتی پیشنهاد شده است تا براساس آن مهارت‌آموزی و همچنین آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در نقاط مختلف اعم از شهری و روستایی توسعه و گسترش پیدا کند.

وی ترویج فرهنگ کار و تلاش با تکیه بر مهارت‌آموزی را ضروری خواند و گفت:‌ ما در یک چشم‌انداز روشن درصدد توانمند کردن نیروی انسانی و تبدیل علم به عمل هستیم که در این ارتباط نیروی انسانی و منابع ارزشمند اجتماعی مورد توجه و دقت قرار گرفته است.

صفری حضور مؤثر در عرصه‌های بین‌المللی، استقرار نظام مهارتی و فناوری، توسعه و ارتقای آموزش‌های مهارتی، استانداردسازی بهبود روش‌ها و توجه به بهره‌وری را در کنار جذب مربیان توانمند از راهکارهای اساسی برشمرد.

مدیرکل آموزش‌ فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در ادامه ضرورت توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای ارتقای ظرفیت و ایجاد فرصت‌های اشتغال و تولید را یادآور شد و افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در اشتغال و خودکفایی خانوارها بسیار مؤثربوده و بر همین اساس اولویت‌ها نیز در همین راستا تدوین و تهیه شده است/ع.

برچسب ها: اردبیل ، آموزش ، فنی ، و ، حرفه ، ای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.