سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان /

حمایت مالی از طرح ها و ایده های پیشگیری از جرم در گلستان

طرح ها و ایده ها پیشگیری از جرم ، حمایت مالی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان ؛ رئیس کل دادگستری گلستان در جمع دادستان های سراسر استان با بیان این که ما از طرح ها و ایده های نو و کاربردی در بخش پیشگیری از جرم استقبال می کنیم گفت: اجازه نخواهیم داد طرح هایی که می توانند به پیشگیری از جرم در جامعه کمک کنند به دلیل تنگناهای مالی ، اجرا نشود.

احمد فاضلیان در ادامه سخنان خود شورای پیشگیری از وقوع جرم را شاه بیت فعالیت های دستگاه قضایی خواند و گفت : پیشگیری امری فراقوه ای و اخلاقی است و همه کسانی که دغدغه آسایش مردم را دارند باید ظرفیت ها را برای محقق کردن آن به کار گیرند.

احمد فاضلیان با بیان این که امروز همه به اهمیت این موضوع واقف اند افزود: باید استراتژی و نقشه ی راه پیشگیری در کشور تدوین شود تا همه مردم ، دستگاه ها و مسئولان تکلیف خود را بر اساس این نقشه ی راه بدانند و به آن عمل کنند.

وی با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی در فعالیت های پیشگیری از وقوع جرم تصریح کرد : باید با برنامه ریزی منسجم اهداف را به سمت پیشگیری هدایت کنیم.

رئیس کل دادگستری استان با بیان این که بر اساس قانون اساسی کشور ، پیشگیری از وقوع جرم بر عهده قوه قضاییه است ابراز امیدواری کرد: با تصویب نهایی قانون پیشگیری از وقوع جرم زمینه ای فراهم شود تا همه دستگاه ها به صورت قانونمند، پای کار بیایند.

احمد فاضلیان با بیان این که کار در حوزه پیشگیری سخت است و علاقه و پشتکار می طلبد از زحمات و تلاش های معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تقدیر کرد.

وی افزود : با برنامه های انجام شده در این معاونت، سال گذشته استان گلستان رتبه پنجم کشور در اجرای برنامه های پیشگیری از وقوع جرم را کسب کر د.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان از دادستان های همه حوزه های قضایی خواست : با فعال کردن شوراهای پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان ها از پتانسیل و توانمندی های همه دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف این شورا استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره فعالیت ستادهای حفاظت اجتماعی در شهرستان ها گفت : اعضای این هسته ها به هیچ عنوان ، حق انجام کارهای اجرایی را ندارند.

فاضلیان از دادستان ها خواست : از کمک این افراد برای برنامه های خدمت رسانی به مردم استفاده کنند./ب

برچسب ها: دادستان ، پیشگیری ، گلستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.