سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجعلي:

لبنان را ببريم، گام بلندي براي صعود به جام جهاني برداشته ايم

كاپيتان سابق تيم ملي فوتبال ايران گفت: بايد خيلي با حوصله بازي كنيم تا لبنان را در بيروت شكست دهيم.

محمد پنجعلي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار داشت: اعتقاد دارم كه مي شود در بيروت 3 امتياز را از لبنان گرفت اما براي رسيدن به اين هدف بايد خيلي با حوصله بازي كنيم و در 90 دقيقه طوري انرژي مان را تقسيم كنيم كه به حريف اجازه ندهيم به دروازه ما نزديك شود.
وي افزود: لبنان تيم خوبي است و در سال هاي اخير پيشرفت كرده و در اين دوره توانسته به دور دوم مسابقات مقدماتي جام جهاني صعود كند اما لبنان با تمام پيشرفتي كه كرده زورش به ما نمي رسد و هنوز تيم درجه 3 آسيا محسوب مي شود.
وي در ادامه گفت: تيم ملي ما در آخرين بازي تداركاتي اش مقابل اردن خوب كار نكرد و نتوانست انتظارات را برآورده كند اما اميدوارم جلوي لبنان اينطوري نباشيم و نمايش بهتري داشته باشيم و با قدرت در خانه حريف ظاهر شويم اگر خودمان باشيم تيم هايي مثل لبنان حريف ما نمي شوند.
وي افزود: به نظر من 3 امتياز بازي با لبنان براي ما بسيار مهم است، يكي از بازي هاي سرنوشت ساز و تاثيرگذار تيم ملي ما همين بازي با لبنان است و اگر ببريم و از بيروت با 3 امتياز برگرديم گام بلندي براي صعود به جام جهاني برداشته ايم.
پنجعلي گفت: اعتماد به نفس و با حوصله بازي كردن 2 عامل بسيار مهم براي پيروزي تيم ملي ايران مقابل لبنان در بيروت است كه اميدوارم بچه هاي ما با روحيه بالا و باحوصله بازي كنند و پيروز ميدان شوند./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.