سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

وجود ده پایگاه ثابت امداد جاده ای در استان کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان كرمانشاه گفت: برنامه های سال 91 این جمعیت در خصوص تقویت تیم های امدادی، توسعه ناوگان ترابری و حمل و نقل و همچنین تجهیز كردن پایگاه های امدادی به آخرین امكانات روز تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
عادل شفیعی' ، با اشاره به نقش پایگاه های امداد جاده ای این جمعیت در كمك به مصدومان حوادث اظهار داشت: هم اكنون 10 پایگاه ثابت و پنج پایگاه موقت امداد جاده ای در استان وجود دارد و خدماتی از قبیل رها سازی مصدومان حوادث را انجام می دهند.

وی این پایگاهها را محلی برای اسكان و استراحت در راه ماندگان و رانندگان خسته عنوان كرد و اظهار داشت: پایگاه های امداد جاده ای مكانی هستند كه در آنها تجهیزات خوبی برای اسكان موقت افراد بویژه رانندگانی كه خسته هستند و همچنین در راه ماندگان وجود دارد و توجه به این امر نقش مهمی در كاهش تصادفات خواهد داشت.

شفیعی، وجود 40 تیم تخصصی بانوان تحت عنوان تیم های توانا را یكی از موفقیت های جمعیت هلال احمر استان كرمانشاه دانست و افزود: این تیم ها 10 نفره بوده و در زمینه امداد جاده ای، امداد و نجات در كوهستان و آواربرداری تخصص و مهارت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر به اجرای مانور تیم های توانای استان در سال گذشته با حضور مشاور رییس جمعیت هلال احمر كشور اشاره كرد و ابراز داشت: در این همایش مشاور رییس جمعیت هلال احمر نمره كامل را به تیم های توانای استان دادند./ع



برچسب ها: ده ، جاده ، کرمانشاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.