سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

جز دیدار با خانواده شهدا توقعی از مسئولان نداریم

مادر شهید گمنام شیر علی جعفری گفت: ما هیچگونه توقعی از مسئولان جز سرکشی و دیدار با خانواده شهدا نداریم.





به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، سکینه بازیار، شیر زن بوشهری و مادر شهید گمنام شیر علی جعفری در دیدار جمعی از کارکنان روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) اظهار داشت: تنها مشکل من این است که کسی سراغ مرا نمی‌گیرد و احوالی از من پرسیده نمی‌شود.

این مادر شهید اضافه کرد: افتخار من این است که یکی از فرزندانم را در راه خدا فدا کردم و این را فوز بزرگی برای خود و فرزندم می‌دانم.

وی با ابراز گله‌مندی از مسئولان نسبت به کم توجهی به برخی از خانواده شهدا بیان داشت: ما هیچگونه توقعی از مسئولان جز سرکشی و دیدار با خانواده شهدا نداریم.

وی با بیان اینکه نباید در پیچ و تاب‌های زندگی خانواده شهدا به باد فراموشی سپرده شوند، گفت: فراموش کردن این خانواده‌ها به طور قطع نارضایتی شهدا را در بر خواهد داشت.

این مادر شهید که مدتی است به علت شکستگی پا در منزل زمین گیر شده است، تصریح کرد: ما از این راهی که انتخاب کرده‌ایم هرگز پشیمان نسیتیم و با پشتیبانی از ولایت، این مسیر را با قاطعیت طی خواهیم کرد.

وی در خصوص نحوه شهادت فرزند خود گفت: شیر علی در نبرد با دشمن بعثی در جبهه بستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و هنگامی که دوستانش برای آوردن جسد او به محل شهادت وی رفتند، دیدند که هیچ اثری از او نیست و تاکنون ما را چشم انتظار خود گذاشته است.

مادر شهید جعفری بانویی سالخورده است که در خیابان آتش نشانی شهر بوشهر در منزل مسکونی و به تنهایی گذران عمر می‌کند.

بیایید تا فرصت هست هر از چند گاهی به دیدار این نعمت‌ها و گنجینه‌های عظیم الهی (خانواده شهدا) شتافته و از رهنمودهای دلسوزانه آنان بهره‌مند شویم و خدای ناکرده فردای قیامت شرمنده شهدا نشده و مورد مواخذه آنان قرار نگیریم./ج1

برچسب ها: بوشهر ، شهدا ، فراموش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
گمنام
۱۶:۱۲ ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
ایشون در روز عاشورا (6 مرداد 1402) فوت کردند.