سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يكشنبه نوزدهم شهريور ماه صورت گرفت؛

برگزاري جلسه شوراي مديران معاونت امورفرهنگي با حضور وزير ارشاد

ششمين جلسه شوراي مديران در سال جاري با حضور سيدمحمد حسيني وزير ارشاد و علي اسماعيلي سرپرست معاونت امورفرهنگي و مديران معاونت امورفرهنگي يكشنبه نوزدهم شهريور ماه در محل دفتر وزير برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي معاونت امورفرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي كه در جلسه شوراي مديران معاونت امورفرهنگي سخن مي‌گفت، با بيان اينكه اين معاونت جزء معاونت‌هاي حساس و مهم وزارتخانه بشمار مي‌آيد افزود: برخي به دنبال فرصتي  هستند كه جنجالهاي غير منصفانه عليه اين معاونت به راه بيندازند بنابراين نبايد بهانه  دست  اين  داد و لازم است با درك خطير بودن  كار فرهنگي مراقبت بيشتر به خرج داد و با بهره‌گيري از خرد جمعي و نظرات كارشناسي و كاربردي اصحاب ‌فن، در پيشبرد اهداف فرهنگي نظام گام برداشت.

* قدرداني وزير از زحمات بهمن درّي
حسيني در ادامه از كارهاي گسترده صورت گرفته درمعاونت امورفرهنگي در دوران  مسئوليت آقاي بهمن درّي قدرداني كرد و گفت علاقمند به رفتن ايشان از معاونت نبوديم اما شرايط اقتضا ء  مي كرد كه شاهد تحول در اين معاونت باشيم .

وزير ارشاد گفت: بنده در حسن‌نيت آقاي درّي شكي ندارم و مي‌دانم ايشان زحمات زيادي هم كشيدند. و اميدوارم در دوره جديد با هم فكري و همكاري بيشتر مديران و ارتباط گسترده تر با صاحبان فكر و انديشه شاهد وضع بهتري باشيم .

*مسئله‌گراني كاغذ بايد حل شود / قيمت كاغذ در كشور واقعي نيست
 
وزير ارشاد در بخش ديگري از سخنانش اظهار كرد: اگرچه وظيفه اصلي در كنترل قيمت كاغذ در كشور بر عهده وزارت صنعت ‍، معدن تجارت است اما اين بدان معنا نيست كه ما پيگيري نكنيم.

حسيني با تأكيد بر برگزاري جلسات اجرايي براي حل مشكلات كاغذ افزود: كارشناسان اين حوزه بايد نظرات كاربردي خود را براي كنترل قيمت كاغذ در كشور و كوتاه‌كردن دست سودجويان و دلالان ارائه كنند و ماهم تلاش خواهيم كرد تا اين موضوع به مسير واقعي خود برگرددو با توجه بر تاكيد رييس جمهور به آقاي دكتر غضنفري و دكتر بهمني اميدواريم مشكل كاغذ بر طرف شود .

 *بررسي نقاط ضعف و قوت

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين بردوستي و الفت در مجموعه معاونت تأكيد كرد و گفت از نيروهاي متعهد و دلسوز  معاونت در تحقق اهداف و اجراي برنامه پيش از گذشته استفاده نماييم .

وي همچنين از مجموعه مديران معاونت خواست تا با  بازنگري در كارهاي معاونت و بررسي نقاط ضعف و قوت نسبت به روان شدن امور  در معاونت  اقدام كنند.

همچنين در اين جلسه علي اسماعيلي سرپرست معاونت امورفرهنگي گزارشي مبسوط از فعاليت‌هاي صورت گرفته و مسائل و مشكلات مالي معاونت و همچنين برنامه‌هاي آتي معاونت امورفرهنگي ارائه كرد:

بنابراين گزارش در اين جلسه رضواني (مشاور اجرايي معاونت)، دكتر وصفي(مديركل دفتر مجامع، تشكلها و فعاليتهاي فرهنگي)، اللهياري ( مديركل امور كتاب)، اميدي (مديركل برنامه‌ريزي فرهنگي و كتابخواني)، خواجوند(نماينده معاونت در توزيع و خريد كتاب)، افراش(سرپرست دفتر امورچاپ)، جعفري(مدير روابط عمومي معاونت)، شعباني (مسئول واحد امور قراردادها)، وزيري (مدير امور مالي)، شجاعي صائين ( مديرعامل مؤسسه خانه كتاب)، حسني (مديرعامل بنياد ادبيات داستاني)، بشردوست (مدير حراست معاونت)، عليان (مسئول پيگيري دفتر معاونت) حضور داشتند./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.