سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده مردم مياندوآب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

71 روستا در مياندوآب از آب آشاميدني محرومند

نماينده مردم تكاب و مياندوآب گفت: اهالي و مردم 71 روستا در منطقه تكاب و مياندوآب در آذربايجان‌ غربي از آب آشاميدني و خدمات اوليه رفاهي محروم هستند.

روح‌الله بيگي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به ناتمام ماندن بسياري از پروژه‌هاي منطقه تكاب و مياندوآب اظهار داشت: نماينده دولت در اين منطقه بسيار ضعيف كار كرده به طوري كه بسياري از پروژه‌هاي عمراني اين منطقه ناتمام مانده است.

وي با بيان اينكه 20 سال از رسيدگي مسئولان شهري براي بهبود و ساخت جاده سرچم مي‌گذرد، افزود: مسئولان شهري با گذشت 20 سال هيچ توجهي براي تكميل اين پروژه ندارند و در اين بين پروژه‌هاي عمراني همچون جاده‌هاي مياندوآب ـ اروميه و مياندوآب ـ تكاب ـ سردز شرايط مطلوبي ندارد و سالانه با تصادفات انجام شده تعداد زيادي از مردم منطقه جان خود را از دست مي‌دهند.

نماينده مردم تكاب و مياندوآب در مجلس خاطرنشان كرد: با وجود اينكه منطقه تكاب و مياندوآب تاميين‌كننده منابع آبي ديگر شهرها به شمار مي‌رود  لذا خود دچار كمبود آب آشاميدني است به طوري كه اهالي 71 روستا در اين منطقه از نبودن آب آشاميدني در عذاب هستنند.

بيگي تصريح كرد: هيچ يك از اصول زيرسازي و زيربنايي در اين منطقه رعايت نشده و نمي‌شود زيرا مديريت موجود مديريتي متزلزل و داراي ضعف است.

نائب رئيس كميسيون اقتصادي مجلس در خاتمه با اشاره به وجود كارخانه‌هاي عظيم صنعتي با سابقه 75 ساله در اين منطقه گفت: با وجود كارخانه‌هاي قند با قدمت 75 سال در اين منطقه، هيچ يك از امكانات اوليه رفاهي و خدماتي وجود ندارد و كارخانه‌هايي كه تاميين‌كننده نياز اساسي مردم هستنند دچار مشكل شده و نمي‌توانند كارايي مناسب خود را داشته باشند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: بیگی ، میاندوآب ، آب ، محرومند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.