سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اجلاس خبرگان رهبری ضامنی بر کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با رییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: اجلاس خبرگان رهبری ضمانتی برای کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام "محمد علاءالدینی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به فرمایشات  خویش با رئيس و اعضای مجلس خبرگان، اظهار داشت: نقش اجلاس خبرگان رهبری در کشور نقش ارزشمندی است زیرا اهداف مهمی چون نظارت بر عملکرد رهبری را به عهده دارد.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم کشور و ملت ایران نسبت به جایگاه خبرگان رهبری امروز به واقع قابل محسوس است، خاطرنشان کرد: اعضای اجلاس خبرگان رهبری پشتوانه ایی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و نقش بسیار مهمی را در راستای نظارت بر اهداف نظام ایفا می کنند.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات داهیانه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص شرايط فعلی كشور، بیان داشت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود وضعیت فعلی کشور را مطلوب ارزیابی کردند و بر نمايش اقتدار، شكوه و عظمت نظام اسلامی در برگزاری اجلاس سران عدم تعهد تأكيد داشتند که این نشان دهنده بالندگی کشور است.

علاءالدینی برگزاری اجلاس سران عدم تعهد را در اعتلای قدرت ایران بسیار موثر دانست و تصریح کرد: امروز می بینیم برگزاری این اجلاس و عملکرد ایران در هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن موجب شده اعتماد روز افزون کشورهای منطقه نسبت به کشورمان بیشتر شود و آنان نیز چون ایران به راحتی زیر بار توطئه های غرب نروند.

امام جمعه شهرستان دماوند ادامه داد: دشمن تلاش کرد تا با برخی فضاسازيها، جایگاه جمهوری اسلامی ايران را کمرنگ جلوه کند و مواضع اعضا و دستاوردهای اجلاس بخصوص بر ضد رژيم صهيونيستی و نیز حمایت از مردم فلسطین را اعلام نكند اما دیدیم که حاضرین چگونه با اشتیاق در این مراسم شرکت کردنند و همین امر موجب شد تا تلاشهای آنان بی نتيجه ماند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات حضرت آيت الله خامنه‌ای در خصوص ديگر نتايج برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در خنثی سازی تبليغات دشمن به ویژه در بعد تحريم‌ها، تصریح کرد: هر چند تلاش دشمن در کمرنگ جلوه دادن این اجلاس بسیار بوده است ولی موفقيت و شكوه و عظمت اجلاس نتوانست مخالفان نظام اسلامی و رسانه‌های غربی را برای رسیدن به اهدافشان حمایت کند./س

برچسب ها: رهبر ، خبرگان ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.