سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نصيري:

دشمن با ماهواره‌ها به خانه‌هاي ما وارد شده است

فرماندار سپاه سيد‌الشهداي استان تهران گفت: امروز ارزش‌هاي انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و باورهاي ديني ما مورد هدف دشمنان قرار گرفته و اکنون در حال مبارزه در جنگي نامرئي هستيم؛ جبهه دشمن با ماهواره‌ها به خانه‌هاي ما وارد شده و آثار صدمات اين جنگ در برخي از کوچه‌ها‌، محلات و مدارس ديده مي‌شود.

به گزارش خبرنگار دفاعي ـ امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار علي منصوري عصر امروز در جلسه توديع و معارفه مسئولين بسيج دانشجويي استان تهران برپايي اجلاس نم در تهران را پيروزي بزرگ و ارزشمند جمهوري اسلامي ايران در برابر جهان استکبار ارزيابي کرد و گفت: هر آنچه دشمن مي‌توانست در عرصه‌هاي مختلفي همچون عرصه اقتصادي، سياسي، جنگ نرم به ميدان بياورد، طي بيش از 30 سال گذشته به ميدان آورد اما جمهوري اسلامي ايران در برابر همه اين توطئه‌ها پيروز بوده است.

وي با بيان اينکه دشمن براي رسيدن به اهداف شوم خود از تمامي ظرفيت‌هاي خود استفاده کرده است، تصريح کرد: ما همواره در طول تاريخ به نوعي جنگ نرم نيمه سخت و سخت را داشته‌ايم و بايد بررسي کنيم که چه ويژگي در انقلاب اسلامي باعث شده که جهان استکبار اين چنين به مبارزه با ما بپردازد‌.

فرمانده سپاه سيد‌الشهدا(ع) ادامه داد: دقت در روند انقلاب اسلامي نشان مي‌دهد ارزش‌ها‌، شعارها و حرکاتي که مبناي آن را امام خميني‌(ره) پايه‌گذاري کرده، دليل اصلي ضديت مستکبرين محسوب مي‌شود.

وي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينکه آرمان‌هايي که جمهوري اسلامي ايران به جهان نشان داد مانند قله دماوند است، اظهار داشت: کساني که در اجلاس سران غيرمتعهد در تهران شرکت کرده‌اند به حقيقت واقعي عظمت نظام ما پي برده‌اند البته بعضي از آنها جرأت بيان اين مسئله را نداشته‌اند.

سردار نصيري اصول و مبنايي اسلامي و حضور پر‌رنگ مردم در تمامي عرصه‌ها را عامل اصلي موفقيت نظام جمهوري اسلامي ارزيابي کرد و افزود: در طول تاريخ انقلاب اسلامي تا پس از دوران دفاع مقدس ما همواره تجهيزات کمتري نسبت به دشمنان خود داشته‌ايم؛ اين مسئله در محاسبه ساده رياضي ‌با مقايسه تجهيزات ايران در جنگ ايران در جنگ تحميلي بسيار مشهود است اما حقيقت اين است که دشمنان از قدرت واقعي ما غافل بوده‌اند‌.

فرمانده سپاه سيدالشهدا(ع) استان تهران با تاکيد بر اينکه وجود رهبري و همراهي مردم عبور از چالش‌ها را براي ما رقم زد، اظهار داشت: امروز دشمن به اين نتيجه رسيده که تنها راه زدن ضربه اساسي به جمهوري اسلامي ايران، وارد کردن ضربه به باروهاي ملت ايران است.

وي جبهه اصلي جنگ امروز را جبهه نرم خواند و تصريح کرد: امروز ارزش‌هاي انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و باورهاي ديني ما مورد هدف دشمنان قرار گرفته و ما اکنون در حال مبارزه در جنگي نامرئي هستيم؛ جبهه دشمن با ماهواره‌ها به خانه‌هاي ما وارد شده و آثار صدمات اين جنگ در برخي از کوچه‌ها ، محلات و مدارس ديده مي‌شود.

سردار نصيري در پايان با اشاره به تلاش دشمن براي جهت‌دار کردن نيروهاي انقلابي ادامه داد: اگر بصيرت داشته باشيم، به اصل ولايت فقيه دل گرم شده و هيچ چيز ما را از هدفمان دور نمي‌کند بنابراين پيروزي ما امري قطعي خواهد بود.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
محمد
۰۰:۰۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۱
متاسفانه با ماهواره ها هیچ برخوردی نمیشه و اگر هم چیزی بوده مقطعی بوده .

الان در سطح شهر کرج به راحتی میشه رفت و ماهواره خرید