سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضوري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عاملان تخريب علامه مصباح تحمل بصيرت و روشنفكري وي را ندارند

معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق گفت:‌ علت بسياري از خرافه‌گويي‌ها نسبت به آيت‌الله مصباح اين است كه بسياري جريان‌ها نمي‌توانند بصيرت و روشنفكري علامه مصباح يزدي را تحمل كنند و به دنبال كوچكترين فرصت براي وارد كردن لطمه به وي هستند.

مصطفي حضوري معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در ارتباط با اهانت سايت "انسان كامل" حامي مشايي به علامه مصباح يزدي و افترا زدن به آيت‌الله در رابطه با عدم حضورشان در اجلاس اخير خبرگان اظهار داشت: آيت‌الله مصباح يزدي اولين نفري بودندكه به صورت علني عليه جريان انحرافي دولت وارد ميدان شده و اقدام كردند، وي از كساني است كه دلسوزي خود را نسبت به انقلاب اسلامي و اهداف حضرت امام (ره) نشان داد.

وي تصريح كرد: ارادت علامه مصباح يزدي به رهبر معظم انقلاب بر هيچ كس پوشيده نيست، فلسفه وجودي طرح ولايت كه در سرتاسر كشور اجرا مي‌شود و هزاران نفر دانش‌آموخته اين طرح هستند توسط علامه مصباح بنيان‌گذاري شده است.

حضوري در ادامه تصريح كرد: در جريان فتنه 88 كه بسياري از خواص سكوت و بسياري دوپهلو صحبت كردند علامه مصباح يك‌تنه و بدون ياران قبلي خود به ميدان آمد و در زمينه حمايت از ولايت با كساني كه قصد براندازي نظام و لطمه زدن به انقلاب را داشتند وارد عمل شد و از خود مايه گذاشت.

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ص) گفت: خط مشي وي در مسائل سياسي تاكيد بر حمايت از مقام معظم رهبري بوده است، كساني كه با علامه ارتباط نزديك دارند مي‌دانند كه آنقدر خاضعانه در برابر مقام معظم رهبري رفتار مي‌كند كه الگوي رفتاري وي در برابر ولي امر در همه جا زبانزد است.

وي تصريح كرد: علت اين حرافي‌ها اين است كه بسياري افراد و جريان‌ها نمي‌توانند بصيرت علامه مصباح يزدي را تحمل كنند و به دنبال كوچكترين فرصت هستند تا لطمه و ضربه خود را به علامه مصباح وارد آورند و انتقام خود را از بصيرت و دين‌داري علامه بگيرند. 

حضوري در ادامه خاطرنشان كرد: ما براي اين دروغ‌پردازاني كه اين اكاذيب و شايعه‌پردازي‌ها را در فضاي مجازي با توجه به تاكيدات مكرر رهبر معظم انقلاب اسلامي دامن مي‌زنند متاسفيم.

وي اظهار داشت:‌جرياني كه اين عمل و گفتار زشت را مرتكب شده است بايد بداند نه تنها به علامه بزرگوار ضربه و تهمت وارد كرده است بلكه نافرماني آشكار از مقام عظماي ولايت انجام داده است زيرا رهبر بارها تاكيد كردند كه اگر نسبت به حرفي علم نداريم نبايد آن را به زبان بياوريم.

حضوري در ادامه افزود: با توجه به نزديك شدن به ايام انتخابات همه افرادي كه نامي در بصيرت و  هدايت گروه‌هاي مختلف مردم و  جوانان داشته‌اند روزبه‌روز بيشتر در معرض هجوم تهمت قرار مي‌گيرند و جرياناتي سعي مي‌‌كنند با كنار زدن و تخريب چهره افرادي كه شناخته شده در ميدان بصيرت هستند بتوانند نهايت استفاده خود را در عرصه قدرت‌طلبي سياسي انجام دهند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: اميدواريم كه مسئولان قضايي، فضاي دانشجويي و فعالان سياسي متوجه اين حساسيت و اهميت بالاي اين قضايا باشند و به سرعت واكنش نشان دهند.

انتهاي پيام/

 

برچسب ها: حضوری ، اهانت ، مشایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.