سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

سهم ناچیز استان اصفهان از اعتبارات ملی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها یک چهارم درآمد هایی که این استان به خزانه واریز می کند به این استان برمی گردد و این درحالیست که استان های هم تراز با استان اصفهان سهم بیشتری از خزانه دریافت می کنند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان عباس مقتدایی در جلسه شورای اداری استان اصفهان ضمن بیان این مطلب به بودجه عظیم فرهنگی که به این استان اختصاص داده شد اشاره کرد و اظهار اشت:مشخص نیست که این بو دجه در ردیف های مشخص شده خود هزینه شده است .

وی با بیان اینکه مسئولان استان اصفهان فعالیت های گسترده ای برای عمران آبادی این استان انجام داده اند به ظرفیت های گسترده این استان در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: با تعامل بین مسئولان اجرایی استان و نمایندگاه مجلس می توان گام های بلندی برای رفاه مردم این استان برداشت .

این نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزایش تعامل نمایندگان و مسئولان استان را موجب دستاورد های مهمی برای استان و کشور دانست .

مقتدایی با بیان اینکه استان اصفهان از نظر کمی و کیفی محصولات کشاورزی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است اظهار داشت : با تدبیر مسئولان استان می شود ذائقه مردم استان را به مصرف محصولات پروتئینی دیگر مثل محصولات دریایی تغییر داد تا ضمن کاهش گرایش انبوه مردم به گوشت مرغ این محصول به کالایی راهبردی تبدیل نشود ./س

برچسب ها: اصفهان ، جلسه ، شورای ، اداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.