سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

2 خبر از باشگاه آلومينيوم؛

ايراد نمايندگان AFC از باشگاه آلومينيوم هرمزگان/ نور افكن ها روشنايي كافي ندارند

نمايندگان AFC پس از بازديد از امكانات موجود از باشگاه آلومينيوم هرمزگان از شرايط و نحوه ساختمان باشگاه رضايت خود را به صورت غير رسمي اعلام كردند و نورافكن ها را مهمترين مشكل ورزشگاه خليج فارس دانستند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ نمايندگان كنفدراسيون فوتبال آسيا در راستاي بازديد از 6 ورزشگاه ليگ برتر شنبه 18 شهريور ماه به استان هرمزگان سفر و امكانات ورزشگاه و باشگاه تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان را از نزديك بازديد كردند و پس از مشاهده امكانات موجود از شرايط كنوني و نحوه ساختاري باشگاه اظهار رضايت كردند و نظر مثبت درخصوص صدور مجوز حرفه اي باشگاه داشتند.

گفتني است، علي رغم ر ضايت نمايندگان AFC ضعف روشنايي نورافكن هاي ورزشگاه خليج فارس مهمترين مشكلي بود كه نمايندگان AFC را به واكنش و به تذكر واد داشت از اين رو نمايندگان AFC خواهان نصب و استفاده ي نورافكن هاي1200 به جاي 800 وات  در ورزشگاه خليج فارس هرمزگان شدند .

* تيم فوتبال آلومينيوم در ديداري تداركاتي به مصاف شهرداري مي رود

رقابت هاي ليگ برتر فوتبال به مدت 14 روز تعطيل است و باتوجه به شروع دوباره  ي ليگ مسئولان تيم ها در پي آمادگي بازيكنان خود هستند .

از اين رو مسئولان باشگاه آلومينيوم نيز جهت آمادگي در مصاف بات يم پيكان فردا دوشنبه 20 شهريور در ديداري دوستانه به مصاف شهرداري نوين مي رود .

بر اساس اين گزارش، تيم فوتبال آلومينيوم  هرمزگان در هفته ي هشتم رقابت هاي ليگ برتر در تهران به مصاف تيم پيكان مي رود از اينرو مسئولان تيم به منظور آمادگي بازيكنان و قرار گرفتن آنها در شرايط مطلوب و ايده آل ديداري تداركاتي را فردا دوشنبه 20 شهريور ماه به مصاف شهرداري نوين تيم فعال در ليگ سوم استان مي رود.

گفتني است، تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان در هفته هشتم رقابت ها جمعه 25 شهريور به مصاف تيم پيكان تهران مي رود./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.