سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه مشترک روسای کمیسیون‌های مجلس با حضور رئیس‌جمهور

جلسه مشترک روسای کمیسیون‌های مجلس با حضور رئیس‌جمهور تشکیل شد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران لطف‌الله فروزنده معاون پارلماني رئيس‌جمهور دستاوردهای این جلسه را بر پایه چند محور مهم و اساسی برشمرد و گفت: اولین محور، تاکید برتعامل و همکاری همه جانبه دولت و مجلس بود که همه روسای کمیسیون‌ها تقاضای ادامه و دنبال کردن آن را داشتند.

وي در ادامه اظهارداشت: تولید ملی ، حمایت از صنعت ، حمایت از بخش کشاورزی، آبیاری تحت فشار ، بحث بیمه کالاهای کشاورزی نیزهمکاری و هماهنگی مجلس و دولت ازجمله موارد و موضوعاتی است که در این نشست احصاء و در اولویت رسیدگی قرار گرفت.

به گفته معاون رئيس جمهور استفاده از ظرفیت‌های صندوق توسعه ملی از محورهای دیگری که در اين جلسه مورد توجه قرار گرفت و قرارشد در این رابطه برنامه‌ریزی لازم با کمک دولت انجام شود.

فروزنده همچنین با تاکید بر لزوم توجه ویژه به فرهنگ، افزود: موضوعات فرهنگی محور مهم همه کارها است که در این نشست مورد توجه ویژه رئیس جمهور و روسای کمیسیون‌ها قرار گرفته است و انشاءالله بتوانیم در این امر پیشرفت مناسبی داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور در پایان اضافه کرد: آموزش عالی نیز ازجمله محورهایی است که نیازمند همکاری و توجه بیشتر دو حوزه مجلس و دولت است و در این نشست توجه به آن با تاکید بر توانمند کردن دانشجویان هم از نظر علمی و هم از نظر دانش متناسب با نیازهای روز دولت مورد بحث و بررسی و در دستور کار کمیسیون‌ها قرار گرفت.
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.