سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدارس روستايي منطقه 20 آماده پذيرش دانش آموزان مي شوند

قائم مقام شهرداري منطقه 20 تهران با اشاره به ارائه خدمات شهرداري به بخش حريم و روستاهاي تحت پوشش از بهسازي مدارس آن محدوده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،اصغر عطائي گفت: در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد بهسازي مدارس اين منطقه با اولويت مدارس بخش حريم و روستاهاي آن آغاز شد.
 عطائي با اشاره به اينكه بخشي از ناحيه 6 و ناحيه 7 اين منطقه در بخش حريم و خارج از محدوده قرار گرفته است افزود:
 تاكنون 22 مدرسه بخش حريم و مدارس روستاهاي قمي آباد، مقيم آباد، كريم آباد، قلعه نو، گل تپه، اسلام آباد، محمود آباد، طالب آباد و چالطرخان بهسازي شده است و تا زمان بازگشايي مدارس همچنان ادامه دارد.
 وي به اهميت زيباسازي و رفع آلودگي هاي بصري در مدارس اشاره كرد و اظهار داشت:  
از جمله اقدامات عمراني كه در مدارس اين منطقه در حال اجراست مي توان به تعويض درب كلاسها، بازسازي سرويس بهداشتي، تعويض رادياتور، نقاشي ديواري، رنگ آميزي مبلمان و كلاسهاي درس، خط كشي حياط مدارس و... اشاره کرد.
قائم مقام شهرداري منطقه 20 در ادامه به ایمن سازی مسیر رفت و آمد دانش آموزان نیز اشاره کرد و افزود:
 نصب علائم و تجهیزات ترافیکی، خط کشی عابرپیاده و نصب علائم هشداردهنده در ورودی مدارس و معابر منتهی به مراکز آموزشی از دیگر اقداماتی است كه در سطح اين منطقه انجام مي شود.
شايان ذکر است:همكاري شهرداري و آموزش و پرورش در زمينه مسايل آموزشي و مراكز تحصيلي و آموزشي و ارتقاء سطح خدمات فرهنگي، اجتماعي، ورزشي و بهداشتي به دانش آموزان با هدف افزايش تعاملات ميان بخشي دستگاه هاي مختلف مرتبط با مديريت شهري انجام مي شود./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.