سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شيطان پرستان و روياي حكومتشان بر زمين

كاش زمين به عقب برمي گشت كاش مي شد آن دوران كه مردم نان و پنير مي خوردند و دستهايشان پينه داشت، آري اي كاش برمي گشتيم به آن دوران كه انسان ها فريب شيطان هاي خيالي را نمي خوردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گروه هاي شيطاني در ايران از سال هاي پس از انقلاب شروع به فعاليت كردند و هرگز ردي از خود باقي نمي گذارند و فقط نشانه هايشان را بر ما آشكار مي كنند تا بتوانند بدين صورت جوان و جامعه را منحرف كرده تا در نهايت يك حكومت مستقل شيطاني در جهان به وجود آورند، البته در حال حاضر هم نيز تيمي بيشتر از جهان را اشغال كرده اند.
زائري آسيب شناس در رابطه با شيوه ورود اينگونه افراد و طرف كار آنان گفت: شيطان پرستان بسياري خرافي بوده و همين امر ايجاب كرده تا آنان از مسايل خرافي مسلمانان وارد عرصه شوند و نمونه بارز آن مي توان فال گيري و رمالي باشد و ظهور ارواح و رابطه با  اجنه از ديگر موارد مورد علاقه ي آنان است كه از سال 15 و 16 ميلادي در ايالات متحده آمريكا در جهان امروزي شروع به فعاليت كردند.
زائري در رابطه با اينكه شيطان پرستان بسيار نمادگرا هستند اظهار داشت: اسامي چون ماسون، فراماسونري، بلك متال را مي توان از اسامي آنان دانست و تك چشم، ستاره هشت پر، دستكش سفيد، گونيا پرگار، صليب برعكس، حالت دست دادن و سلام كردن، رنگ آبي، اعواد، آبنيس، تاريكي و جمله هاي خاص را از نمادها و نشانه هاي خاص آنان دانست.
زائري آسيب شناس در رابطه با توضيح اندكي در نشانه ها تصريح كرد: آنان اعتقاد دارند شيطان تك چشم است و ستاره هشت پر را نماد تعادل مي دانند و نمادهايي چون بزتك شاخ و گونيا و پرگار را نماد شهوت راني خود مي دانند و در رژيم خود زنان را بي ارزش مي دانند و شيطان را الهه تاريكي و در رابطه با رنگ آبي معتقدند كه خبيثاني از دروازه سليمان وارد مي شوند كه به رنگ آبي هستند.
زائري با اشاره به اينكه شيطان پرستان علاقه زيادي به تاريكي دارند افزود: شيطان پرستان ابليس را الهه تاريكي مي نامند و در كنسرت ها و پارتي هاي شبانه خود كه حتي در ايران نيز به چشم مي خورد تاريكي و سياهي وجود دارد و آنان براي تجمع مكان هاي بسيار  تاريك را انتخاب مي كنند.
لازم به ذكر است كه قرص هاي روان گردان در جنگ جهاني دوم توسط آمريكا به وجود آمد و امروزه جوانان ما از آن به صورت مخرب استفاده مي كنند يكي از مهمترين عوارض آن نورگريزي مي باشد كه امروزه در محافلشان در پارتي هاي پايتخت استفاده مي شود.
اين آسيب شناس در رابطه با چگونگي تاثير اين علائم در جامعه خاطرنشان كرد: شيطان پرستان به علت توانايي ذهني بالا هميشه از كودكان و جوانان استفاده مي كنند و آنان را تحريك و يا فريب مي دهند به طور مثال امروز سينماي جهاني و فيلم درست شده توسط اين كشورها حاوي علائم آنان مي باشد به طور مثال اسهورفما كه موجودات كوچك و عجيبي هستند و رنگ آبي و دستكش سفيد بر دست دارند و آن دو علائم از نمادهاي شيطان پرستي است و يا بازي قديمي قارچ خور كه حرف M در بالاي و جلوي كلاه آن به نماد ماسون نوشته و دستكش سفيد از ديگر علائم آن است و يا كارتون سونيك كه نيز همين علائم را دارا مي باشد و اينگونه در ذهن كودكان مي پرورانند كه اين علائم را به خاطر بسپارند و با آنان آشنا باشند و ديگر در آينده با ديدن اين علائم ذهنيت نامناسبي نسبت به آن نداشته باشند.
وي در رابطه با فريب زدن جوانان افزود: براي جوانان به شيوه خاص خود عمل مي كنند به اينگونه كه امروز با معرفي موسيقي شاد و جواني به نام حسين ابليس كه به صورت خواننده جوانان معرفي كرده و آون را همچون يك بازيگر آموزش مي دهند و از آن حمايت ويژه اي انجام مي دهند و او كه در جوانان به خاطر خواندن شعرهاي رپ شهرت يافته در عكس آن بران جوانان نشانه هايي همچون صليب برعكس و ستاره هاي هشت پر و گونيا و پرگار را به صورت مختلف جاي مي دهند و آن را الگويي براي جوانان مي كنند تا آسيب پذيري جوانان را تا جاي ممكن بالا ببرند.
وي در ادامه افزود: ديگر كارهاي شيطان پرستان انجام دادن راحت گناه و از بين بردن عقايد اسلامي است كه چون آنان به راحتي گناه مي كنند و خيانت مي ورزند و هيچ شرمي از آن ندارند سبب مي شوند تا جوانان ديگر عقل و هوش خود را از دست داده و مثل گوسفند به دنبال آنان راه بيفتند.
زائري در رابطه با ديگر فريب آنان نسبت به جوانان افزود: از ديگر فريب هاي آنان حركات عجيب و غريب چون رقص هايي كه امروز در ماهواره و پارتي ها به كثرت ديده مي شود كه در آنها علائم شيطان پرستي قرار مي دهند تا مردم و جوانان كه از آنان لذت مي برند به صورت الگويي از آن اشخاص استفاده كنند.
گفتني است، كه شايد در دنيايي كه زندگي مي كنيم كه هرچيز و يا همه چيز مي تواند به فريب و نابودي ها منجر شود كه غير از آگاهي به آنان شايد هيچ راه گريزي نباشد آري شيطان پرستان اينگونه فعاليت مي كنند و ذهن جامعه، جوانان، كودكان و حتي بزرگسالان كشور مسلماني چون ايران را به فساد و نابودي مي كشانند و آنان كساني اند كه قرآن در سوره نساء آيه 21 فرمود: شيطان اذهان را فريب داده و وعده دروغين به آنان مي دهد، اي كاش كه ما عضوي از گروه فريب خوردگان شيطان نباشيم./ف
گزارش از مهدي محسني.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.